مایکروسافت مالکیت بخش هوش مصنوعی سیمنتیک را بدست اورد

0
296

کالاسودا – مایکروسافت که این روزها روی هوش مصنوعی تمرکز کرده است، با شرکت سیمنتیک وارد همکاری شده و مالکیت این بخش را بدست آورده است.

این شرکت برای رسیدن به این هدف بخش Machines شرکت سیمنتک را که بر روی هوش مصنوعی کار میکند از آن خود کرده است تا نسبت به رقبا به پیشرفت های بهتری برسد. این موضوعی است که به طور اخص در حوزه انواع مکالمات و قابلیت های مکالمه این شرکت مرتبط می شود.

گروه سیمنتک که همیشه به عنوان یک شرکت توسعه تکنولوژی مطرح می شود، اخیرا تلاش هایی گسترده را ترتیب داده تا بین انسان و کامپیوتر روابطی موثر تر و پربازده تر برقرار کند. این پروژه توسط دن روث، کارآفرین سرشناس و استاد دانشگاه کالیفرنیا و پرسی لیانگ استاد دانشگاه استنفورد رهبری می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که ابزار کورتانا نیز در حوزه هوش مصنوعی در حال پیشرفت است، پیش بینی می شود سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت جزو پر مخاطب ترین سیستم های این شرکت شوند.

دیوید کو، مدیر ارشد هوش مصنوعی مایکروسافت در این باره می گوید: ترکیب تکنولوژی های هوش مصنوعی شرکت سیمنتک با دستاورهای خود مایکروسافت در این زمینه می تواند به تجربه کاربری بهره ور تر، طبیعی تر و قدرتمند تری در این زمینه تبدیل شود که محاسبات قراردادی را به سطح جدیدی در این حوزه برساند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید