مایکروسافت و EA دست همکاری دادند

0
559

کالاسودا – مایکروسافت و الکترونیک آرتز بازی های سطح کنسول را با سرویس های استریم جدید وارد موبایل خواهند کرد.

این دو شرکت در حال کار بر روی سرویس استریم بازی جدید خود هستند. این سرویس بازیهای استریم را برای گوشی های هوشمند و دیگر ابزارها اجرا خواهد کرد. جزئیات در مورد این سرویس شامل تاریخ رونمایی و قیمتگذاری به بعد موکول شده است.

در نمایشگاه E3 که فردا در لس انجلس شروع به کار خواهد کرد، سازندگان بزرگ بازی از کنفرانس های خبری پیش از برگزاری نمایشگاه از برنامه های خود قبل از آغاز این نمایشگاه پرده برداشتند.

مایکروسافت و الکترونیک آرتز در کنفرانس خود اعلام کردند که با کمک یکدیگر در حال اجرای پلنی هستند که خدمات استریم بازی به کاربران پیشنهاد میدهد و میتواند بازی در سطح کنسول را به گوشی تلفن همراه و دیگر ابزارها اورد.

اندرو ویلسون، مدیر عامل EA نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز شنبه اظهار داشت که شرکتش راهی برای ورود استریم مجموعه بازیها به داخل گوشی ها، لپ تاپهای با سخت افزار ضعیف و دیگر دستگاه ها در اینده ارائه خواهد داد. رویداد EA Play، که روز دوشنبه در لس انجلس اجرا خواهد شد، دموهای زنده از این سرویس را نشان خواهند داد.

در ماه می، EA اعلام کرد که دارایی معنوی تکنولوژی بازیسازی ابری و پرسنل  سرویس GameFly را از ان خود کرده است و از این تکنولوژی به عنوان مبنای خدمات استریم گیم خود استفاده کرده است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها