متاورس یک فرصت انقلابی برای دنیای اقتصاد و کسب و کارها

0
173

بسیاری از مردم متاورس را آواتارها و تجربه‌های VR همه‌جانبه می‌دانند، که برای مصرف‌کنندگان و برخی از برنامه‌های تجاری مهم است، اما متاورس فرصتی مهم و انقلابی برای دنیای کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، برای تشریح آن در ابتدا به نقش B2B SaaS، نرم‌افزار تجارت کسب‌وکار-به‌عنوان-سرویس- می‌پردازیم. دستیابی به نرم افزار سازمانی از طریق مرورگر بسیار کارآمدتر از دریافت فیزیکی یک برنامه روی سرورهای شخصی است.

SaaS یک نوآوری در توزیع است و اما کم کم به پایان این نوآوری نزدیک می‌شویم.

در واقع متاورس ذهنیت جدیدی را به ارمغان می‌آورد که این نوآوری را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

متاورس به توسعه دهندگان نرم افزار سازمانی این امکان را می‌دهد تا نرم افزار را بر اساس یک هویت دیجیتالی واحد بسازند که به یک شبکه می‌پیوندند تا با سایر شرکت‌ها ارتباط برقرار کنند. این سیستمی نیست که متعلق به یک شرکت باشد، بلکه محیطی است که در آن همه شرکت‌ها برابر هستند.

اما این سؤال مطرح می‌شود چرا کسب و کارها می‌خواهند با هم ارتباط برقرار کنند؟ زیرا ماهیت یک کسب و کار در اصل آن یعنی، ارتباط با مشتریان، تأمین کنندگان و ذینفعان دیگر است.

ساخت متاورس

متاورس چیزی است که شرکت‌ها باید بسازند. اما طبق تعریف، یک شرکت نمی‌تواند متاورس را بسازد. تنها یک متاورس وجود دارد و توسعه دهندگان نرم افزار سازمانی تنها می‌توانند متعهد شوند که بخشی از آن را بسازند و به کسب و کارها کمک کنند تا به سمت آن حرکت کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها