متا در حال ساخت پروژه‌ای به نام زاک باکس

0
161

بر اساس گزارش جدید فایننشال تایمز، متا ممکن است ارز دیجیتال Diem خود را کنار بگذارد؛ این کمپانی در حال بررسی محصولات مالی و ساخت «زاک باکس/ Zuck Bucks» است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، البته زاک باکس، که به‌خاطر مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر متا نامگذاری شده، بعید می‌رسد یک ارز دیجیتال معمولی باشد.

به گفته FT، متا به توکن‌های درون‌برنامه‌ای که به‌طور مرکزی توسط شرکت کنترل می‌شوند، تمایل دارد؛ بنابراین زاک باکس ممکن است یک توکن باشد.

متا کاملاً از محصولات بلاک چین فاصله نگرفته، زیرا این کمپانی همچنان به پست و اشتراک گذاری NFT در فیس بوک ادامه می‌دهد. FT می‌گوید که این شرکت قصد دارد اجازه عضویت در گروه‌های فیس‌بوک بر اساس مالکیت NFT و فروش آن را تست کند. FT قبلاً در مورد برخی از برنامه‌های متا NFT برای فیس بوک و اینستاگرام در ماه ژانویه گزارش داده بود و زاکربرگ در ماه مارس اعلام کرد که NFT ها به اینستاگرام می‌آیند.

علاوه بر این، متا در حال بررسی «توکن‌های اجتماعی» است، که مثلاً می‌توانند به عنوان پاداش برای مشارکت‌های معنادار در گروه‌های فیسبوک صادر شوند.

باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم زاک باکس یا سایر پروژه‌های شایعه شده با چه هدفی پیش می‌روند و آیا می‌تواند به حل مشکلات متا کمک کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها