مترجم هوشمند شیائومی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد

0
487
مترجم هوشمند شیائومی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرد

مترجم هوشمند شیائومی به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کمپانی شیائومی به تازگی مترجم هوشمند را طراحی کرده که قابلیت های جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مترجم از یک لنز دوربین تشکیل شده است. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول 23 می ( حدود یک ماه دیگر) در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مترجم هوشمند شیائومی ابزار بسیار ساده ای است که به زبان چینی طراحی شده است. این محصول دسترسی به دیکشنری کمبریج را دارد و در مدت زمان بسیار کمی می توان از آن استفاده کرد. برای استفاده از این مترجم هوشمند شیائومی به یک گوشی هوشمند نیاز است. به نظر می رسد این محصول برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کند و بعید است که شاهد این مترجم روی گوشی های هوشمند آیفون باشیم.

به نظر می رسد قیمت مترجم هوشمند شیائومی مورد تایید کاربران قرار گیرد. محصولات این برند همواره در بخش قیمت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند و بر اساس اخبار موجود این محصول با قیمتی در حدود 59 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مترجم هوشمند شیائومی بسیار سبک است و بر اساس ادعای شیائومی 190 گرم وزن دارد، این محصول دارای یک بخش کشویی است که با دوربین همراه می شود. همانطور که بیان شد این محصول دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی شرکت سونی است که برای ترجمه متن ها باید متن های کتاب را در مقابل آن قرار دارد و عکس گرفت. این دوربین کیفیت بسیار خوبی دارد و یک لنز با زاویه دید عریض به شمار می رود. که می تواند از متنی با مساحت 1750 سانتی متر مربع عکس برداری کند.مترجم هوشمند شیائومی ابزار بسیار ساده ای است که به زبان چینی طراحی شده است

مترجم هوشمند شیائومی چه متن هایی را ترجمه می کند

شیائومی ادعا کرده است که این مترجم می تواند تمام سطوع علمی را پوشش دهد و از کتاب های مناسب کودکان تا مقالات علمی را می تواند ترجمه کند. بهره گیری از هوش مصنوعی نیز به این محصول در خواندن مطالب کمک بسیار زیادی کرده است. نکته جالب توجه در مورد این محصول را باید این موضوع در نظر گرفت که این محصول متن را ترجمه نمی کند و پس از عکس برداری هر کلمه ای که انگشت خود را روی آن قرار دهیم را ترجمه می کند. شیائومی این قابلیت را برای کاربران در نظر گرفته که بتوانند از تلفظ این کلمه نیز بهره مند شوند.

موضوع دیگری که در این محصول جالب توجه است را باید این موضوع دانست که قواعد نگارشی مختلف و فرمت نوشتاری روی این محصول تاثیری ندارد و به سادگی به پردازش مسئولیت خود می پردازد.

باتری مترجم هوشمند شیائومی برخلاف ابعاد و وزن این محصول بسیار عالی است. شیائومی برای این محصول باتری 2600 میلی آمپری را در نظر گرفته که شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، البته این موضوع هنوز اعلام نشده که با یک بار شارژ شدن این محصول چند ساعت از آن می توان استفاده کرد.

در مورد زبان هایی که این محصول پشتیبانی می کند باید دید شیائومی قصد دارد دامنه لغات و قابلیت های این مترجم را افزایش دهد یا همان زبان چینی و انگلیسی برای این محصول کافی هستند.مترجم هوشمند شیائومی چه متن هایی را ترجمه می کند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها