مجید حقی اعلام کرد: ثبت شکایات مشترکان فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس موقعیت جغرافیایی

0
1190

کالاسودا_مجید حقی  معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که ثبت شکایات مشترکان فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس موقعیت جغرافیایی ممکن می شود.

درواقع مجید حقی، معاون رگولاتوری از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخ‌گوئی به شکایات مشترکان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی گفت: این سامانه با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکان برای ارتقاء بهبود کیفیت ارایه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

مجید حقی درباره ویژگی سامانه جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایات حوزه ICT تصریح کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایت براساس موقعیت جغرفیائی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارایه‌دهندگان خدمات وجود دارد همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر، صوت، امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری، امکان اعلام شکایت با روشهای مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی، پیامک پیش‌بینی شده است.

مجید حقی افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایت‌ها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده شکایت‌های سایر مشترکین از ارایه‌دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیائی و همچنین مشاهده نقطه نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.

مشترکان سرویسهای ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می‌توانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید