محصولات برنده و بازنده‌ی ایسوس در سال 2021

0
212

محصولات به ویژه گوشی‌های هوشمند کمپانی ایسوس کیفیت بسیار بالایی دارند؛ اما تعداد آن‌ها محدود بوده و دسترسی محدودی دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، با این حال، این به این معنا نیست که خط تولیدی 2021 ایسوس بدون مشکل است.

برنده: ایسوس زنفون 8

زمانی که صحبت از یک گوشی پرچمدار اندرویدی کوچک به میان می‌آید؛ Zenfone 8 رقیبی ندارد. این گوشی با بدنه 169 گرمی و ابعاد 148 در 68.5 در 8.9 میلی‌متری یک گوشی جمع و جور است.

از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به بدنه‌ی عالی آلومینیومی و محافظ گوریلا گلس و گواهی IP68 اشاره کرد. صفحه نمایش 5.9 اینچی کوچک است، اما ویژگی‌های جدیدی مانند نرخ به روز رسانی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ با حداکثر روشنایی 1100 نیت را در خود جای داده است.

تنظیمات دوربین دوگانه Zenfone 8 احتمالاً ضعیف‌ترین قسمت این گوشی است.

بازنده: ایسوس زنفون 8 فلیپ

Zenfone 8 Flip از نظر محبوبیت در مقایسه با Zenfone 8 یک شکست محسوب می‌شود. دوربین اصلی چرخان Zenfone 8 Flip متاسفانه برای جذب کاربران موفق نبوده و این گوشی مورد توجه قرار نگرفت.

این گوشی تنها یک صفحه نمایش 90 هرتزی دارد، فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا و گواهی آی پی است.

اما یک دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری دارد و یک باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

برنده: Asus ROG Phone 5

ایسوس ROG Phone 5 یک گوشی گیمینگ فوق العاده است و تمام قسمت‌های آن عالی ساخته شده است.

اسنپدراگون 888 در این گوشی عملکرد فوق العاده ای دارد و پنل AMOLED 10 بیتی HDR 144 هرتزی به خوبی کار می‌کند.

علاوه بر اجزای داخلی پیشرفته این گوشی دارای دکمه‌های پیشرو در صنعت AirTrigger 5 و Ultrasonic، و همچنین کانکتور جانبی اختصاصی و تعداد زیادی لوازم جانبی زیادی است.

بازنده: اکوسیستم لوازم جانبی Asus ROG Phone 5

در حالی که ، ROG Phone 5 یک دستگاه فوق العاده و پر از ویژگی‌های برتر گیمینگ است، اما اکوسیستم لوازم جانبی آن یک گام به عقب برداشت.

ROG Phone 5 تغییر طراحی بسیار زیادتری داشته و به همین دلیل با لوازم جانبی‌های قبلی سازگاری ندارد.

البته ایسوس هرگز قول نداده که لوازم جانبی خود را برای همیشه سازگار نگه دارد و اگر این کار را انجام دهد، نوآوری محدود می‌شود. با این حال، این حرکت برخی از دستاوردهای چشمگیر اکوسیستم لوازم جانبی ROG را از بین می‌برد.

بازنده: سری  گیج کننده‌ی ROG Phone 5

ایسوس در نامگذاری محصولات خود به طور کلی مشکل دارد و این مشکل در خط تولید گوشی‌هایش نیز مشهود است.

ایسوس با عرضه‌ی سری ROG Phone 5 اوضاع را بدتر کرد. خط اصلی ROG Phone 5 دارای سه مدل است؛ مدل وانیلی بسته به منطقه در مدل‌های 8/128 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 16/256 گیگابایت عرضه می‌شود و نسخه‌های Pro و Ultimate تغییرات طراحی و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در خود جای داده‌اند.

در ادامه اوضاع با معرفی ROG Phone 5s و 5s Pro گیج کننده تر شده است. هر دو دستگاه از اسنپدراگون 888+ استفاده می‌کنند و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی ارتقا یافته را بر روی نمایشگرهای خود ارائه می‌دهند. وانیلی ROG Phone 5s بر اساس وانیلی ROG Phone 5 ساخته شده، بنابراین دارای یک آرم RGB در پشت بدنه‌ی خود است.

مدل وانیلی ROG Phone 5s همچنین دارای همان تنظیمات حافظه رم و فضای ذخیره سازی قبلی است. جالب اینجاست که تنها می‌توان این گوشی را در رنگ Storm White، که قبلاً منحصر به ROG Phone 5 Ultimate بود، خریداری کرد.

یک محصول لبه مرز: Asus ROG Phone 5s

خرید گوشی ROG Phone 5s با Snapdragon 888+ جدید به جای مدل اصلی با Snapdragon 888 با همان قیمت ممکن است روی کاغذ بسیار عالی به نظر برسد، اما در واقعیت، اینطور نیست. همانطور که می دانید تراشه‌ی Snapdragon 888+ بسیار داغ می‌شود، حتی بیشتر از Snapdragon 888 معمولی و حتی سیستم خنک کننده پیشرو در صنعت ROG Phone 5 قادر به خنک کردن آن نیست.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها