مخالفت با خودروی تسلا در ناوگان پلیس آمریکا

0
342

شهر اسپوکان آمریکا قصد دارد با هدف حفاظت از محیط زیست از خودروهای الکتریکی تسلا در ناوگان پلیس استفاده کند؛ با این حال با مخالفت هایی رو به رو شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina؛ پلیس آمریکا فکر می‌کند محبوب‌ترین خودروی الکتریکی، یعنی تسلا، به عنوان یک خودروی پلیس به اندازه کافی خوب نیست.

با توسعه وسایل نقلیه الکتریکی، ادارات پلیس در ایالات متحده باید این وسایل نقلیه را با یک برند خاص تهیه کنند و اکنون زمان تصمیم گیری است. اگرچه در سال‌های اخیر برخی از نیروهای پلیس آمریکا از خودروهای الکتریکی فورد استفاده کرده‌اند، اما بیشتر پلیس‌های آمریکا همچنان از خودروهای سنتی بنزینی استفاده می‌کنند.

شهر اسپوکان و اداره پلیس بر سر ناوگان آینده‌ی خودروهای پلیس با هم اختلاف دارند.

خودروهای الکتریکی تسلا در ناوگان پلیس

برایان بیگز، رئیس شورای شهر اسپوکین، قصد دارد خودروهای الکتریکی مانند تسلا، را خریداری کند و با این کار ایالت واشنگتن تا سال 2030 به یک بخش تمام الکتریکی تبدیل می‌شود. با این حال، اداره پلیس با آن مخالفت کرده و اعلام کرده است که تسلا مناسب خیابان‌های این شهر نیست.

مایکل مک نب، مدیر ارشد اداره پلیس شهر گفت: تسلا ماشین پلیس مناسبی نیست، خیلی کوچک است و برای کارهای پلیسی طراحی نشده است

طبق گفته اداره پلیس Spokane، تجهیز کامل ناوگان پلیس با تسلا حدود 30000 دلار هزینه دارد که این شامل هزینه خرید خودرو نمی‌شود. با این حال، یک کیا K8 هیبریدی از این برند کره‌ای تنها حدود 8000 تا 15000 دلار قیمت دارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها