مدرن ترین روش سفارش غذا را امتحان کنید

1
664

مدرن ترین روش سفارش غذا را امتحان کنید|کالاسودا

کالاسودا_یک سیستم مدرن سفارش غذا Bellder است. سیستمی که از طریق آن می توان بدون مراجعه به مسولان دریافت سفارش هر نوع پیغام سفارش غذا را آنلاین ثبت کرد.

شاید برای بسیاری از ما پیش امده باشد که و در رستوران هستیم و سفارش غذا داریم، دقایقی طولانی را معطل سفارش غذاهای دلخواهمان بوده ایم .

درواقع شلوغی رستوران ها یا بی مسئولیتی سفارش گیرندگان باعث شده دقایقی طولانی را صرف انتظار برای غذا کنیم.در این شرایط، استفاده از محصولی که به ثبت سفارش ما کمک کند ارزش شایانی دارد.

یکی از محصولات جدید و شگفت انگیز ثبت سفارش غذا، نوعی ژتون الکترونیک است.این محصول که به شکل اختصاصی برای رستوران ها و انواع هتل ها و کافی شاپ ها کاربرد دارد، مدت زمان دریافت سفارش را به حداقل زمان ممکن تقلیل می دهد.

این محصولات کوچک کمک می کنند سفارش دهنده نه تنها به سرعت به فهرست غذای آنلاین دسترسی پیدا کند، بلکه با سرعتی بالاتر از رستوران های دیگر سفارشات خود را تحویل بگیرد.

بسیاری از رستوران ها در تلاشند تا با اتوماتیک کردن روند دریافت سفارششات و تحویل ان به مشتری، نوعی تحول در صنعت رستوران داری ایجاد کنند. بر همین اساس است که به نظر می رسد، dinersیک محصول آینده دار و پر اهمیت برای رستوران هایی است که قصد دارند سیر تحول و پیشرفت را طی کنند.

با توجه به قابلیت های بالای این محصول پیش بینی می شود به”Bellder” در بسیاری از رستوران های سراسر دنیا حضور داشته باشد.

از قابلیت های مثبت این محصول می توان به امکان اضافه کردن لوگو و نشان شرکت سازنده روی ژتون الکترونیک اشاره کردیکی از قابلیت های مهم این محصول را می توان در مهمانی های مهم مشاهده کرد.

درواقع وقتی شما چند میهمان را در رستوران دعوت کرده اید نیازی نیست مهمان ها را معذب کنید یا با پیشنهادهای خود امکان انتخاب آزادانه را از آنان سلب کنید. تنها کافیست،ژتون هوشمند را در اختیار افراد بگذارید تا با راه و روش انتخابی خود غذاهایی را که می پسندند، سفارش دهند.افزون بر این ها، امکان حذف و اضافه کردن غذاها به فهرست دیجیتال از دیگر امکانات این ژتون هنا محسوب می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
سوالات آیین نامه رانندگی

از این مطالب خوب بیشتر بگذارید