مدیرسابق اوبر به خانه بازگشت

0
562

کالاسودا_لیور ران ، یکی از بنیان گذاران تکنولوژی راننده ی خودکار شرکت اوتو ( Otto ) به شرکت سابق خود یعنی اوبر بازگشت تا در بخش حمل و نقل و تدارکات این شرکت فعالیت داشته باشد.

هم ران و هم همکارش یعنی آنتونی لواندوفسکی به شرکت اوبر بازگشتند.اگرچه لواندوفسکی به دلیل سرقت اطلاعات گوگل برای استفاده در اوتو اخراج شده بود.ران همچنین از همکاری مشترک با گوگل خوشحال به نظر می رسید.

امروز اما بعد از مذاکرات طولانی و فشرده ، لیور تصمیم به بازگشت به اوبر گرفت.البته این شرکت حمل و نقل که سرپرستی آن با آقای لیور خواهد بود با سیستم اوتو کاملا متفاوت خواهد بود اما هنوز خرید و تلفیق این دو سیستم به نتیجه نرسیده است و امکان دارد به زودی این اتفاق رخ دهد.

ران مشخص بود که به زودی سرپرستی این سیستم را به عهده بگیرد زیرا همانطور که خود شرکت اوبر هم اعلام کرده بود وی اقداماتی  پایه و اساسی این شرکت را انجام داده است.او همچنین باید مذاکراتی را  با کارمندان داشته باشد.قرارداد جدید باعث می شود که این سیستم حمل و نقل بخشی  مستقل از اوبر و سهام مخصوص به خود را نیز داشته باشد.

اگرچه لواندوفسکی قرار است سهم خود را با عددی نامشخص واگذار کند.البته هنوز عدد اعلام نشده است ولی اوبر قطعا به زودی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

نقشه اوبر نیز در سیستم جدید چند برابر کردن سرمایه گذاری ها می باشد.

توضیحاتی در مورد اوبر

اوبر یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپ موبایل تلفن هوشمند به‌طور خودکار، مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد.اوبر در پی تصادف خودرو های بدون سرنشین خود با یک دوچرخه سوار زن به دستور دادستانی تمام سرویس های خود را تعلیق کرد

در طی بررسی‌های که انجام شده بود، اوبر اولین استارت آپ در دنیا بود که بیشترین و گرانترین سهام را داشت. بعد از تغییراتی که در اوبر انجام شده‌است از تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۱۷ برابر با ۶ شهریور ۱۳۹۶ مدیر عامل آن به دارا خسروشاهی تغییر یافت.

نحوه کار این سرویس هم بدین صورت است که مشتریان از طریق اپ تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت راننده خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان اوبر از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند. این سرویس در اوت ۲۰۱۶ در ۶۶ کشور و ۵۳۶ شهر در سطح جهان در دسترس است. اپ اوبر به‌طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و پرداختی را به راننده منتقل می‌کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها