گوگل پلی به مدیریت حافظه گوشی هوشمند شما کمک می کند

0
221
گوگل پلی به مدیریت حافظه گوشی هوشمند شما کمک می کند

قابلیت جدید گوگل پلی شرایط جالبی را برای مدیریت حافظه گوشی هوشمند شما ایجاد می کند و نرم افزار هایی که مورد استفاده کاربران نیست را از طریق نوار اعلانات بیان می کند که اگر این این اپلیکیشن استفاده نمی کنید می توانید آن را حذف کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی سرعت گوشی های اندرویدی دارد.

بدون شک برای شما نیز این اتفاق افتاده که نرم افزار هایی در گوشی هوشمند شما وجود دارد که مدتی پیش از آن ها استفاده می کردید و در حال حاضر برای شما کاربردی نیستند. حال این قابلیت جدید باعث شده که گوگل پلی به مدیریت حافظه گوشی هوشمند کمک کند. این موضوع شرایط بسیار خوبی را برای کاربرانی که عادت به نصب نرم افزار های زیاد دارند جالب توجه خواهد بود.

گوگل پلی و حذف برنامه های غیر کاربردی

این ویژگی جدید گوگل پلی شبیه به برنامه های مدیریت نرم افزار است و به شما برای مدیریت گوشی هوشمندتان کمک می کند. با استفاده از پیغامی که برای شما از طریق گوگل پلی ارسال می شود می توانید وارد لیستی از برنامه هایی که برای مدتی از گوشی هوشمند بی استفاده بوده است را دریافت کنید. با کلیک روی هر نرم افزار می توانید حجم مورد استفاده این اپلیکیشن را مشاهده کنید که در صورت پاک شدن اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد. در این بخش قابلیت انتخاب هایی مانند انتخاب همه نرم افزار ها و همچنین ترتیب بندی های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. زیرا ممکن است تعداد این نرم افزار ها بسیار زیاد باشد.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است شما هیچ وقت با این پیام رو به رو نشوید زیرا اگر از تمام اپلیکیشن های روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید بدون شک این نرم افزار ها توسط گوگل پلی به عنوان اپلیکیشن های بدون استفاده معرفی نمی شود و پیغامی روی گوشی موبایل شما ظاهر نمی شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها