مدیر ارشد گوگل از بخش هوش مصنوعی جدا شد

0
618

کالاسودا_ به تازگی مدیر ارشد گوگل به دلیل پاره ای مشکلات از بخش هوش مصنوعی این شرکت جدا شده است.

خانم لی فی فی برای گرفتن مدرک پروفسورای خود به دانشگاه استنفورد بازخواهد گشت اما ایشان هنوز هم مشاوره هایی به شرکت گوگل در زمینه هوش مصنوعی خواهد داد.

اقدامات و دستاوردهای مدیر ارشد گوگل

ایشان جزو مغز متفکرهای این شرکت در زمینه هوش مصنوعی هستند که به تازگی برای گرفتن مدرک پروفسوری خود از دانشگاه استفورد تصمیم به جدایی از این شرکت گرفته اند. این موضوع را شرکت گوگل هم تایید کرده است.

جانشین ایشان هم آقای اندرو مور، یکی از کارکنان سابق گوگل خواهد بود و باید دید که ایشان چه کارهایی در زمینه هوش مصنوعی برای این شرکت انجام خواهد داد.

توضیحات شرکت گوگل در مورد جدایی مدیر ارشد گوگل

شرکت گوگل اعلام کرده است که ما همیشه از برنامه ریزی لی خبر داشتیم و ایشان هنوز هم جزئی از گوگل خواهند بود و مشاوره های خود را برای این بخش ارائه خواهند کرد.

شرکت گوگل درباره خانم لی اظهار داشت: «از زمانی که لی همراه ما بود توانستیم یک تیم حرفه ای را برای بخش هوش مصنوعی شکل دهیم و به دستاوردهای بزرگی در این زمینه دست یافتیم.» خانم لی همچنین در بخش بازگشایی آزمایشگاه گوگل در پکن همکاری داشتند.

چالش های مدیر ارشد شرکت گوگل

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که همکاری خانم لی با شرکت گوگل همیشه هم با آرامش همراه نبوده است. تیم هوش مصنوعی خانم لی به دلیل اتفاقاتی که در مورد پهپادها و عملکرد آنها به وجود آمد، باعث شد از تیم دولتی اخراج شود.

استخدام نیروی های فعال در بخش های مختلف

قطعا مدیران و نیروهای فعال شرکت گوگل جزو مهره های ارزشمند گوگل محسوب می شوند و جدایی هر یک از این افراد می تواند برای این شرکت زیان آور باشد. شرکت گوگل همیشه تلاش کرده بهترین نیروها را برای شرکت خود استخدام کند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت گوگل در اقصی نقاط جهان دفترهایی دارد که در هر یک از این دفاتر مدیرهای کاربلدی مشغول به فعالیت هستند.

در روزهای آینده حتما خبرهای بیشتری در مورد شرکت گوگل خواهیم شنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها