مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفت

0
387
مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفت

روز گذشته نسخه آزمایشی مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم منتشر شده و کاربران این مرورگر می توانند به نسخه آزمایشی کرمیوم دست پیدا کند. این نرم افزار به شکل به روز رسانی های هفتگی و روزانه در اختیار کاربران برای نسخه های 64 بیتی ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این نسخه های آزمایشی از طریق وب سایت مایکروسافت اج اینسایدر در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد و بر اساس اخبار منتشر شده نسخه بتا و همچنین نسخه های مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم نیز در ویندوزهای 7، 8.1 و مک در اختیار کاربران قرار می گیرد.مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفت

این موضوع را در نظر داشته باشید که این نسخه تنها بخشی از قابلیت های اصلی این محصول را دارد و در برخی از موارد تغییراتی خواهد داشت. اما به طور کلی قابلیت های حتمی این نرم افزار در نسخه منتشر شده وجود دارد که می توان از آن ها بهره برد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که افرادی که از مرور گر فعلی مایکروسافت اج استفاده می کنند به سادگی می توانند به استفاده از آن بپردازند و با مشکل خاصی رو به رو نخواهند شد. در حال حاضر زمان انتشار نسخه بتا که برخی از ویژگی های جدید را اضافه می کند هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد تا چند ماه آینده این نسخه بتا در اختیار کاربران قرار گیرد.

حدود 5 ماه پیش بود که مدیران مایکروسافت به صورت رسمی این موضوع را اعلام کردند که قصد دارند مرورگر اج را با موتوری جدید به نام کرومیوم در اختیار کاربران قرار دهند تا شرایط بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

برای دریافت این نسخه می توانید به سایت https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/ مراجعه کرده و نسخه کانال دولوپر ها را انتخاب کرده و آن را دریافت کنید. پس از دریافت این افزونه وارد مرور گر شده و در بخش تنظیمات مرور گر و در قسمت پروفایل و در انتها گزینه Import Browser data   را انتخاب کرده و فایل دریافتی را به مرور گر خود اضافه کنید. پس از این مرحله می توانید به بخش Extensions رفته و افزونه های مورد نیاز خود را نصب کنید. این نرم افزار در مقایسه با مرورگر کروم حجم بسیار کمتری دارد.مرورگر مایکروسافت اج کرمیوم

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها