مرورگر گیمینگ اپرا؛ بهترین انتخاب برای گیمر ها

0
794
مرورگر گیمینگ اپرا؛ بهترین انتخاب برای گیمر ها

مرورگر گیمینگ اپرا به عنوان اولین مرور گر مخصوص گیم به تازگی منتشر شده است، این مرور گر را باید یک نسخه بسیار جذاب از اپرا دانست که قابلیت های شخصی سازی جذابی را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

مرورگر گیمینگ اپرا، Opera GX نام دارد و پنلی را در اختیار کاربران قرار می دهد که محدودیت هایی را برای استفاده از پردازنده و رم در اختیار گیمر ها قرار می دهد. یکی از بزرگترین مشکلات مرورگر ها را باید استفاده بسیار زیاد از منابعی مانند رم و پردازنده دانست و این مرورگر قابلیت ایجاد محدودیت را برای کاربران ایجاد می کند.این پنل کنترلی در هر لحظه میزان استفاده از سخت افزارهای یاد شده را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در کنار موارد یاد شده Opera GX تمرکز خاصی برای گیمر ها دارد و صفحه نمایش این مرور گر داد و ستد های بازی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین می توان به مجموعه ای از اخبار فناوری و اخبار سرگرمی دسترسی پیدا کرد. این مرور گر مانند نسخه پایه اپرا دارای نوار دائومی در سمت چپ برای دسترسی به تنظیمات و ویژگی های دیگر این نرم افزار است.

ویژگی های مرورگر گیمینگ اپرا

Opera GX دارای یک پنل جدید برای دسترسی سریع به اشتراک گذاری های Twitch است و همچنین زمانی که یک استریمر لایو اجرا می کند آن را مشاهده کنید.ویژگی های مرورگر گیمینگ اپرا

مرورگر گیمینگ اپرا دارای نورپردازی های قابل تنظیم است، به طور پیش فرض این مرورگر به رنگ مشکی با تب ها و زبانه های قرمز رنگ است، این موضوع را در نظر داشته باشید که تمام این رنگ ها قابل تنظیم هستند و می توانید بر اساس سلیقه خود به شخصی سازی آن بپردازید. لازم به ذکر است این مرورگر دارای افکت های صوتی نیز است که توسط گروهی ساخته شده که روی موسیقی متن فیلم Gris کار کرده است.

مرورگر گیمینگ اپرا تقریبا تمام ویژگی نسخه عادی این نرم افزار را دارد و می توانید به ویژگی های مانند توقف تبلیغات و همچنین دسترسی های سریعی که در نسخه عادی وجود دارد را مورد استفاده قرار دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها