مروری بر اپلیکیشن‌‌های برتر هفته

1
337

طبق برنامه سالانه satate of mobile که اخیرا منتشر شده است، اپلیکیشن‌هایی با رکورد 204 میلیارد دانلود و 120 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 معرفی شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک کرانچ، اکنون مردم 3 ساعت و 40 دقیقه از روز را با اپلیکیشن‌ها به عنوان رقیبی برای تلویزیون می‌گذرانند. این برنامه ها فقط راهی برای گذراندن ساعت‌های بیکاری نیستند – آنها یک تجارت بزرگ هستند. در سال 2019 ، شرکت‌های متمرکز بر گوشی دارای 544 میلیارد دلار ارزشگذاری یعنی 6.5 برابر بیشتر از شرکت های بدون تمرکز بر موبایل بودند.

در این گزارش با آخرین اخبار دنیای برنامه ها به روز باشید. در هفته ای که گذشت تیک تاک توانست به بالای چارت بیشترین برنامه‌های مورد استفاده قرار گیرد. اپلیکیشن گروه حزبی آیووا نیز این هفته خبرساز بود. این برنامه توسط شرکت Shadow inc برای کمک به حزب دموکراتیک آیووا در جمع بندی آرای این حذب ساخته شده است. اما به جای کمک این برنامه با شکست مواجه شد و تقریبا یک روز کامل تاخیر داشت.

طبق گفته نیویورک تایمز، این برنامه تنها در دو ماه گذشته با باگ‌های زیادی مواجه بود و به درستی تست نشده بود. در انتها اینکه خبرهایی را در مورد برنامه غول‌های بزرگ چینی برای کسب اول مقام اپلیکیشن‌های گوگل پلی شنیدیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهسا
مهسا
4 سال پیش

تشکر