مروری بر ساعت HUAWEI WATCH GT 2 Pro Moon Phase Collection

0
5164

کانال یوتیوبی EMKWAN به معرفی و بررسی ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 2 Pro ادیشن موسوم به Moon Phase Collection پرداخته است.

به گزارش کالاسودا، ساعت جی تی 2 پرو هوآوی سپتامبر معرفی شده و مورد استقبال قرار گرفت.

اما این نسخه به طبیعت و زمان نزدیکتر شده و به راحتی می‌توان از زمان طلوع و غروب ماه، طلوع و غروب آفتاب، ماه کامل، ماه نیمه،جزر و مد و … مطلع شده و از اسرار طبیعت لذت برد.

 

 

مواد بسیار مرغوبی در ساخت ساعت بکار رفته که شامل شیشه یاقوت کبود آینه‌ای، قاب پشت سرامیکی لطیف و البته محکم در برابر ضربه، ضد حساسیت پوست بوده و امکان به دست انداختن طولانی مدت را {در حالت ورزش و عادی} به کاربر می‌دهد.

نمایشگر اولد 1.39 اینچی{صفحه گرد} با رزولوشن 454 در 454 پیکسل مسوول پخش اطلاعات مربوط به ماه و خورشید و طبیعت است که هوآوی از روی ساعتهای کلاسیک آن را اخذ کرده و به صورت دیجیتال درآورده است.

در بخش سخت افزاری ساعت Watch GT2 Pro از 32 مگابیت رم و 4 گیگ حافظه بهره می‌برد و از بلوتوث 5.1، جی چی اس، ضد آب تا 50 متر پشتیبانی می‌کند.

شارژ سریع و شارژ معکوس را نیز در خود جای داده و باتری ساعت 455 میلی آمپر ساعت تعبیه شده و تا دو هفته با یک بار شارژ جواب می‌دهد.

این ساعت در حالت اسپرت دو حالت حرفه‌ای اسکی و گلف را پشتیبانی می‌کند اما به طور کلی 100 حالت ورزشی روی ساعت تعریف شده است.

فناوری نظارت بر خواب Huawei TruSleep 2.0 محصول جدید هواوی روی ساعت برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت حین استراحت کاربر بوده و با رصد نور نامرئی در شب مانع از تداخل در استراحت مالک ساعت می‌شود.

علاوه بر این، ساعت مجهز به فناوری اختصاصی هواوی TruSeen 4.0+ است که ضربان قلب، خواب و کنترل فشار خون را دقیق‌تر ارائه می‌دهد و در کنار آن اکسیژن خون نیز را نیز مانیتور و گزارش می‌کند.

یک قابلیت مهم دیگر که برای ماجراجویان با اهمیت است، حالت جنگل روی ساعت است که مانع از گم شدن می‌شود.

6 حالت مختلف ورزشی را نیز به طور خودکار تشخیص داده و مانیتور می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها