مروری بر ویژگی های ساعت هوشمند G- shock کاسیو

0
4086

کالاسودا – ساعت هوشمند جی شاک کاسیو با مدل GBA-800 یکی از ساعتهای مطرح بازار است که از نظر بصری چشم نواز و از نظر کاربردی بسیار جذاب و کار کردن با آن لذت بخش است.

ردیاب های تناسب اندام سخت افزارهای جذابی در دنیای تکنولوژی گجت های پوشیدنی هستند، آنها ارزان ترند اما ممکن است مصرف آن تنها محدود به استفاده از آن در باشگاه شود. اما ساعتهای هوشمند هیبریدی کارایی بیشتری نسبت به ردیاب های تناسب اندام دارند. آنها مجموعه کارهای زیادتری را نسبت به ردیاب ها انجام می‌دهند اما بازه قیمتی بالایی دارند.

یکی از این ساعتهای هوشمند سری جی شاک کاسیو است که از نظر ظاهری می‌تواند شما را اغوا کند که یکی از این ساعتها روی مچ خود داشته باشد. استحکام و زیبایی در کنار دیگر کاربردها می‌تواند هر فردی را راضی به خرید این ‌ساعت کند. قیمت آن با توجه به ویژگی هایی که دارد منطقی است و می‌توانید در کنار همه این کاربردها از استحکام و مقاومت این ساعت نیز خیالتان راحت باشد.

این ساعت بدون زاویه با یک بند انعطاف پذیر و ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر و مقاوم در برابر ضربه و مواد و گردوخاک و ضدخراش است. روی صفحه نمایش قادر به دیدن اعدادی همانند ساعت، تایم جهانی، کرونومتر و تایمر هستید و همینطور اطلاعات شفافی در مورد سطح تناسب اندام دریافت می‌کنید. گرافیک دایره ای نیز نشان دهنده سطح پیشرفت شما در حفظ تناسب اندام و میزان رسیدن به اهداف روزانه را نشان می‌دهد.

چهار دکمه برروی این ساعت وجود دارند که هر یک عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهد. یک دکمه برای فعال کردن نور پس زمینه در نقاط تاریک است. هیچ صفحه نمایش لمسی یا عملکرد پیچیده در این ساعت وجود ندارد.

کاسیو این ساعت را برای هر دو جنس طراحی نکرده و به نظر می‌رسد به دلیل ظاهر زمخت آن برازنده دست مردان باشد. این ساعت از ساعتهای سری کودکان و بانوان کاسیو بزرگتر و ظاهر غیر ظریف دارد.

این ساعت علاوه بر رنگ فسفری در دیگر رنگها همانند سبز آهکی و رنگهای تیره تر همانند خاکستری نیز وجود دارد. همچنین نسخه هایی با رنگهای آبی و سبز مات نیز در آن وجود دارد. آنها به نظر می رسد که سری ۸۰۰ جی شاک ساعت هوشمند هستند نه ردیاب تناسب اندام.

این ردیاب از شتاب سنج سه محوری استفاده می‌کند که در داخل ساعت قرار گرفته است. این شتاب سنج قادر است گام های شما را شمرده، میزان سوخت کالری را اندازه گیری کند و شدت ورزش را نیز بسنجد. با استفاده از تایمر شما می توانید میزان ست هایی که دویده اید را بسنجید و اهداف اختصاصی تعیین کنید.

خبر خوب دیگر اینکه این باطری نیازی به شارژ ندارد و به دلیل باطری قدرتمند استاندارد CR2016  که در آن تعبیه شده است، قادر است تا دو سال بدون نیاز به تعویض کار کند. قیمت این ساعت ۱۰۰ دلار است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید