مرگبارترین سلفی سال جان ۳ شهروند هندی را گرفت

0
599

کالاسودا_نوع سلفی گرفتن مردم در هند باعث شد به سرعت حاشیه ساز شود. درواقع این سلفی باعث شد بسیاری از افراد حاضر در شبکه های اجتماعی به وی معترض شوند.

به نظر می رسد این افراد به جای این که در یک صحنه تصادف به افراد آسیب دیده کمک کند، تلاش کرده بود که با صحنه تصادف و خونریزی عکس سلفی بگیرد.

بر همین  اساس نیز پلیس هند نسبت به واکنش حاضران در صحنه تصادفی که به جای کمک به مصدومان در حال مرگ، سلفی و فیلم می‌گرفتند ابراز تاسف کرد.

حادثه زمانی رخ داد که ۳ مرد جوان هندی که حین کار سوار بر موتورسیکلتی بودند با یک اتوبوس مدرسه تصادف شدیدی داشتند و اما مردم حاضر در محل حادثه به جای آنکه برای نجات جان آنان تلاشی کنند اقدام به سلفی گرفتن و فیلمبرداری از سه مجروح حادثه کردند.

اما عمق فاجعه جایی بود که نوع سلفی گرفتن آنان و عدم توجه به کاربران منجر به این شد که در نهایت این افراد جان خود را از دست دادند. این حادثه در بارمیر در ایالت راجستان هند رخ داده و موجب تاسف پلیس و خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

متاسفانه یکی از این سه نفر در دم جان باخته اما ۲ نفر دیگر هنوز در زمان حادثه زنده بوده‌اند و به گفته پلیس اگر از سوی مردم حاضر در صحنه، تلاشی برای نجات جان آنان انجام می‌شد احتمال زنده ماندن‌ آنان همچنان وجود داشت.

این روزها سلفی گرفتن بلای جان بسیاری شده و اگرچه خودروهای بسیاری در صحنه تصادف توقف می‌کنند اما هیچکس مجروحان را به بیمارستان منتقل نمی‌کند بلکه همه به عکاسی و فیلمبرداری و پخش تصاویر در شبکه های اجتماعی مشغول می شوند.

در این حادثه نیز، تمام حاضران در طول نیم ساعتی که امدادگران خود را به صحنه برسانند، اقدام به سلفی گرفتن با صحنه و فیلمبرداری از مجروحین حادثه می‌کنند.

البته برخی از افراد معترض به این حادثه در شبکه های اجتماعی می گویند که مقصر پلیس بوده که نتوانسته شرایط را به شیوه ای جدید بازطراحی کند و مصدومان را نجات دهد. بر این اساس، پلیس هند اعلام کرده تا زمان رسیدن امدادگران، زمان مناسب برای مداوای پزشکی از دست رفته و در صورتی که حاضران در صحنه اقدام به انتقال این افراد به بیمارستان می‌کردند، ممکن بود نجات یابند. گزارش‌ها حاکیست که دو نفر از قربانیان حادثه متاهل و صاحب فرزند خردسال بوده‌اند.

شما وقتی با یک خودروی تصادف کرده یا حادثه ای رو به رو می شوید چه واکنشی نشان می دهید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید