اسپاتیفای اکنون 87 میلیون مشترک دارد

0
470
اسپاتیفای اکنون 87 میلیون مشترک دارد

اسپاتیفای اکنون 87 میلیون مشترک داردکالاسودا – میلیون ها نفر در سراسر دنیا هستند که عضویت رسمی اشتراک اسپاتیفای خود را دارند. این شرکت به طور منظم این تعداد را به اشتراک می گذارد.

طبق آخرین به روز رسانی که در ماه جولای منتشر شد اسپاتیفای اعلام کرد که 83 میلیون مشترک پرداختی دارد. این غول پخش موسیقی اکنون اعلام کرده است که 87 میلیون مشترک پرمیوم در سراسر دنیا دارد.

تعداد کاربران فعال ماهانه اسپاتیفای

اسپاتیفای همچنین امروز بیان کرد که در حال حاضر دارای 191 میلیون کاربر فعال ماهانه است. این افزایش 28 درصدی نسبت به تعداد کل کاربران است. اسپاتیفای در سه ماهه چهارم سال جاری میان 93 میلیون تا 96 میلیون مشترک در سال جاری کسب کرده است و پیش بینی می شود که تعداد کل کاربران ماهانه به عدد 20 میلیون نفر برسد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که رشد این اپلیکیشن در میان خانواده ها و دانشجویان رو به افزایش است و ویژگی های قوی این اپلیکیشن سبب حفظ مشتریان و افزایش تعداد آنها شده است.

اسپاتیفای اکنون 87 میلیون مشترک دارد

اپل موزیک، رقیبی برای اسپاتیفای

این کمپانی همچنان به دنبال پیشی گرفتن از تعداد کاربران اپل موزیک است که اخیرا گزارش شده از تعداد کاربران اسپاتیفای در ایالات متحده آمریکا پیشی گرفته است و این موجبات نگرانی این شرکت را فراهم کرده است. البته تعداد کل کاربران اپل موزیک 43 میلیون مشترک است و بنابراین راه طولانی برای به چالش طلبیدن سلطه اسپاتیفای دارد و شاید تعداد بالاتر کاربران در آمریکا تنها نگرانی اسپاتیفای باشد.

اسپاتیفای همچنین اضافه کرد که 31 درصد از کاربران فعال ماهانه خود را از ایالات متحده آمریکا، 36 درصد را از اروپا و 22 درصد را از آمریکای لاتین دارد. اسپاتیفای برای اینکه بتواند تعداد کاربران خود را بیشتر کند دست به توسعه آن روی پلتفرم های دیگری چون ساعت های هوشمند زده است و اخیرا مشغول کار بر روی اپلیکیشن رسمی این شرکت بوده و در آینده ‌ای نزدیک آن را بر روی اپل واچ کاربران به ارمغان می اورد.

به گفته مقامات این اتفاق در آینده ای نزدیک اجرا می شود و کاربران می توانند از این اپلیکیشن اختصاصی در ساعت های هوشمند اپل خود استفاده کنند. تا کنون بر اساس آزمایشات انجام شده، به نظر می رسد که این برنامه به صورت پیش فرض در ساعت های هوشمند اپل اخیرا موجود خواهد شد و از این اپلیکیشن برای کنترل پخش موسیقی استفاده خواهد شد. به این ترتیب باید انتظار داشت که تعداد کاربران اسپاتیفای بیش از پیش شود و بیشتر کاربرانی که از ساعت هوشمند اپل استفاده می کنند به این طیف اضافه شوند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها