بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11، خوش قیمت ترین گوشی آیفون

0
1252
بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11، خوش قیمت ترین گوشی آیفون

گوشی هوشمند آیفون 11 در کنار گوشی های آیفون 11 پرو و پرو مکس  به صورت رسمی رونمایی شد، این گوشی هوشمند با وجود اینکه در مقایسه با دو نسخه دیگر دوربین ضعیف تری دارد اما به نظر می رسد بتواند فروش بسیار خوبی به دست آورد. امروز قصد داریم به بررسی این محصول بپردازیم و آن را مرور کنیم.

آیفون 11 بدنه ای مشابه آیفون 11 پرو و پرو مکس دارد و شاهد بدنه شیشه ای با فریم آلومینیومی هستیم. آیفون 11 دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 است و توانایی مفاومت در برابر آب به مدت 30 دقیقه را در عمق 2 متری دارد. نسخه چین این محصول با دو سیم کارت عرضه می شود و در اختیار طرفداران قرار می گیرد.

مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11

گوشی هوشمند یاد شده دارای پنل صفحه نمایش IPS LCD است و از رزولوشن 828 در 1792 بهره می برد. این گوشی موبایل که ارزان ترین محصول اپل در میان موبایل های نیمه دوم سال به شمار می رود، 6.1 اینچ است با نسبت تصویر 19.5 به 9 به فروش می رسد. آیفون 11 با قابلیت هایی نظیر True-tone و Wide color gamut روانه بازار می شود.

گوشی آیفون 11 مطابق انتظار با سیستم عامل iOS 13 وارد بازار می شود و شاهد پردازنده ی 7 نانومتری پلاس A13 Bionic هستیم که حضور این پردازنده قدرتمند هستیم، برخلاف دو گوشی یاد شده این محصول با رم 4 گیگابایتی وارد بازار شده می شود و خبری از رم 6 گیگابایتی برای این محصول نیست. از نظر حافظه داخلی آیفون 11 از حافظه داخلی 512 گیگابایتی پشتیبانی نمی کند و در کنار نسخه های 64 گیگابایتی شاهد نسخه های 128 و 256 گیگابایتی نیز هستیم که به فروش می رسد.

مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11

Iphone 11 با دو لنز اصلی رونمایی شد و شاهد دو لنز 12 مگاپیکسلی برای این محصول هستیم. اپل در کنار لنز اصلی لنز فوق عریض را برای این محصول در نظر گرفته است و قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم در اختیار شما قرار می گیرد. حضور سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی در کنار لنز ToF نیز شرایطی مشابه نسخه های پرو و پرو مکس را فراهم می آورد.

بخش دیگری که امروز قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم را بخش مربوط به باتری است که آیفون 11 از باتری 3110 میلی آمپری بهره می برد. این گوشی هوشمند مانند نسخه های گرانتر از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد و شاهد فناوری شارژ معکوس و همچنین شارژ سریع از ویژگی های دیگر این محصول به شمار می رود.

سیاه ، سبز ، زرد ، بنفش ، قرمز ، سفید رنگ های این محصول به شمار می روند که اپل قصد داشته برای این گوشی رنگ های متنوع تری را در نظر بگیرد تا بتواند از این موضوع نیز برای فروش بهتر استفاده کند. حال باید دید آیا این گوشی هوشمند می توانند مانند آیفون XR فروش جالب توجهی را به دست آورد یا اینبار نسخه های گران قیمت تر گوشی پرفروش تر به شمار می رود.

قیمت گوشی آیفون 11

قیمت گوشی آیفون 11

همانطور که می دانید این گوشی هوشمند ارزان ترین محصول کمپانی اپل در میان گوشی های این شرکت به شمار می رود که روز 10 سپتامبر رونمایی شدند، قیمت این محصول در نسخه 64 گیگابایتی 699 دلار است و نسخه 128 آن نیز 649 دلار و گران ترین نسخه آن 699 دلار قیمت دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها