مشخصات فنی اوپو Reno 2F فاش شد، پردازنده مدیاتک و 4 دوربین اصلی

0
245
مشخصات فنی اوپو Reno 2F فاش شد، پردازنده مدیاتک و 4 دوربین اصلی

مشخصات فنی اوپو Reno 2F اعلام شد. این گوشی هوشمند روز 28 آگوست در کنار دو مدل دیگر رونمایی می شود. از این رو باید شاهد رونمایی این محصول در کنار Reno 2Z و Reno 2 باشیم. در این بخش قصد داریم به بررسی این گوشی هوشمند اندرویدی بپردازیم.

گوشی های هوشمند اوپو در سال های اخیر یکی از موفق ترین برند های موبایل شناخته می شود. این کمپانی در بازار آسیای شرقی موفقیت های خوبی به دست آورده است و لازم به ذکر است که وان پلاس نیز تا چند سال پیش یکی از برند های فرعی این برند به شمار می رفت و در سال های اخیر پس از استقلال برند خود توانسته در میان بهترین برند های گوشی های هوشمند قرار گیرد.

سخت افزار اوپو Reno 2F

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند از پردازنده کمپانی مدیاتک بهره می برد، اوپو برای میان رده خود Helio P70 SoC را مورد استفاده قرار داده و شاهد حضور رم 8 گیگابایتی هستیم. این گوشی هوشمند 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه جانبی بهره می برد.

به طور کلی به نظر می رسد این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی وارد بازار فروش شود و بعید به نظر می رسد اوپو میان رده خود را در یک نسخه عرضه کند. این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش نیز عملکردی مناسب خواهد داشت. Reno 2F دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است. اوپو برای میان رده خود از پنل آمولد استفاده کرده و شاهد عرضه این محصول با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم. بر اساس اخبار منتشر شده میان رده جدید اوپو با حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش در اختیار خریداران قرار می گیرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای 4 لنز است و در این گوشی هوشمند شاهد لنز 48 مگاپیکسلی سامسونگ Bright GM1 با Image Stabilisation الکترونیکی هستیم.در کنار این لنز، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض وجود دارد که زاویه دید 119 درجه را فراهم می کند و همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز با فیلترهای طراحی منحصر به فرد و جدید قرار گرفته اند.این گوشی هوشمند از Ultra Night Mode 2.0 و همچنین زوم دیجیتالی 10 برابر بهره می برد. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد دوربین پاپ آپ هستیم و این دوربین تفاوت هایی با رنو 2 در این بخش از نظر طراحی دارد.

سخت افزار اوپو Reno 2F

بررسی گوشی هوشمند Reno 2 اوپو

گوشی هوشمند Reno 2 اوپو دارای صفحه نمایش 6.43 اینچ است که از پنل آمولد بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 20 به 9 است و از رزلوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

گوشی هوشمند جدید اوپو دارای 4 لنز دوربین اصلی و همچنین دوربین سلفی جالب توجهی است. این گوشی هوشمند با لنز های 48 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ، لنز تله فوتو با مگاپیکسل نامشخص و همچنین لنز های 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو شرایط بسیار خوبی را در بخش دوربین ایجاد می کند. دوربین 16 مگاپیکسلی پاپ آپ نیز به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

پردازنده ی مورد استفاده برای این گوشی هوشمند اسنپدراگون 730G در نظر گرفته شده است، حضور این پردازنده 8 نانومتری در کنار رم 8 گیگابایت و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. این گوشی میان رده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایتی پشتیبانی می کند و مطابق انتظار با سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار می شود و شاهد حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش خواهیم بود.

باتری این گوشی میان رده 3915 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. این باتری لیتیوم پلیمری از فناوری شارژ سریع 20 واتی بهره می برد.( فلش شارژ VOOC).

البته موارد یاد شده به صورت غیر رسمی یاد شده اند و باید تا روز رونمایی این گوشی های هوشمند منتظر ماند و اخبار رسمی این کمپانی را اطلاع پیدا کنید. در مورد قیمت این گوشی های هوشمند نیز هنوز خبری اعلام نشده است، با این وجود با گوشی های میان رده و قیمت های مناسب در مقایسه با پرچمداران و گوشی های 4 دوربینه رو به رو خواهیم بود.

بررسی گوشی هوشمند Reno 2 اوپو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها