مشخصات فنی هوآوی میت 20

0
1702
مشخصات فنی هوآوی میت 20

مشخصات فنی هوآوی میت 20کالاسودا – مشخصات فنی هوآوی میت 20 که در سایت های معتبر منتشر شده است، خبر از وجود ویژگی های جذاب برای این گوشی های پرچمدار در بازار می دهد.

مشخصات فنی هوآوی میت 20 به تازگی منتشر شده است و این نوید را به ما می دهد که پرچمداران خانواده میت 20 از نوآوری های زیادی چون فناوری Voice ID بهره خواهند برد. زمان زیادی به رونمایی گوشی پرچمدار جدید هوآوی میت 20 باقی نمانده و سایت های فناوری برای انتشار مشخصات فنی هوآوی میت 20 گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند. همانطور که انتظار داریم این گوشی با مشخصات فنی هوآوی میت 20 لو رفته روز 16 اکتبر رونمایی خواهد شد و دارای قابلیت های جدید در هوش مصنوعی دوربین و حالت عکاسی زیرآب است. اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و باتری قوی و قدرتمند هستید، گوشی جدید هوآوی مناسب شماست. در مقاله زیر با دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 آشنا خواهیم شد. بنابراین اگر خواهان آشنایی با دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی هوآوی میت 20 هستید، مطلب زیر را از دست ندهید.

مشخصات فنی هوآوی میت 20 از نظر صفحه نمایش و طراحی

طبق شایعاتی که از این گوشی منتشر شد، اسکنر اثر انگشت در گوشی میت 20 در داخل صفحه نمایش تعبیه شده است. اطلاعاتی که سایت های معتبری چون XDA developer در این زمینه منتشر کرده اند نشان می دهد که احتمالا یک اسکنر اثر انگشت در مدل پرو مشخصات فنی گوشی هوآوی میت 20 وجود داشته باشد. این اسکنر می تواند حتی زمانی که انگشت شما مرطوب یا چرب باشد نیز شناسایی را به درستی انجام دهد و قفل گوشی را باز کند. مشخصات فنی هوآوی میت 20 از منظر صفحه نمایش نیز یک صفحه نمایش 6.3 اینچی آمولد با رزولوشن Full HD+ خواهد بود. انتظار می رود که هوآوی در طراحی این گوشی که یکی از مشخصات فنی هوآوی میت 20 است، توجه زیادی به خرج داده باشد و بدنه آن را شیشه ای طراحی کند که مناسب شارژر بی سیم و یکی از برترین مشخصات فنی هوآوی میت 20 باشد. هنوز در مورد دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 که به ظاهر این گوشی مرتبط است مانند رنگ و مواد مورد استفاده در بدنه اطلاعات زیادی منتشر نشده است. یکی از ویژگی های عجیب و غریب از مشخصات فنی هوآوی میت 20 که از تصاویر این گوشی لو رفته مربوط به جزئیات نامشخص در پایین قاب گوشی است که مشخص نیز این مشخصات فنی هوآوی میت 20 قرار است یک دکمه یا لوگو یا حتی یک اسپیکر باشد که قرار است گوش به فرمان شما ببرد.

مشخصات فنی هوآوی میت 20 از نظر عملکرد

هوآوی میت 20 احتمالا با چیپست کایرین 980 منتشر خواهد شد. این شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که پردازنده کایرین 980 اولین پردازنده سیلیکونی 7 نانومتری و هشت هسته ای دنیاست. هوآوی ادعا می کند که این تراشه سبب عملکرد بهتر 20 درصدی و تا 40 درصد سبب بهینه شدن کارایی باتری نسبت به گوشی های پیشین خود است که در گوشی های P20، P20 Pro، Mate 10 و Mate 10 Pro دیده می شد.

انتظار می رود که این گوشی دارای 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد که پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز به آن اضافه خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد به اندروید پای عرضه خواهد شد، چرا که هوآوی میت 20 در فهرست ذکر شده گوشی های دریافت کننده اندروید پای توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا وجود داشت. به گفته این شرکت، رابط کاربری از دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 که از دیگر مشخصات این گوشی محسوب می شود، از Emotion UI 9.0 برخوردار خواهد بود.

مشخصات فنی هوآوی میت 20 از نظر باتری و دوربین

با توجه به اطلاعاتی که از رسانه های مختلف منتشر شده است، باتری این گوشی که از دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 به شمار می رود، یک باتری 4200 میلی آمپری داخلی است. اگر این موضوع درست باشد، اندازه باتری نسبت به باتری های پیشین بزرگ تر و طول عمر آن نیز بیشتر است. تیزری که از این گوشی در سایت های معتبر فناوری موجود است نیز نشان می دهد که اندازه باتری هوآوی میت 20 نسبت به دیگر گوشی های پرچمدار پیشین این شرکت بزرگ تر است. هنوز هیچ اطلاعات مشخصی از میزان مصرف باتری وجود ندارد، اما احتمالا این باتری دارای توان بیش از 4000 میلی آمپر است. از نظر شارژر نیز، طبق مشخصات فنی هوآوی میت  20 لو رفته از این گوشی، این گوشی دارای پد شارژر بی سیم است.

همچنین از جنبه دوربین، که یکی دیگر از مشخصات فنی هوآوی میت 20 است، این گوشی از یک دوربین با لنز سه گانه بهره می برد، با این تفاوت که لنز های آن با گوشی Huawei P20 Pro اندکی متفاوت است و مشخصات فنی هوآوی میت 20 در دیگر گوشی های پرچمدار وجود ندارد و این مشخصات فنی هوآوی میت 20 کاملا منحصر به فرد است. دوربین نیز یکی دیگر از مشخصات فنی هوآوی میت 20 است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و در لیست مشخصات فنی هوآوی میت 20 بیان شده که حالت تصویربرداری زیر آب نیز به مجموعه مشخصات فنی هوآوی میت 20 اضافه شده است. یکی دیگر از مشخصات فنی هوآوی میت 20 که بسیار جذاب است، بهره بردن از هوش مصنوعی است به گونه ای که به صورت خودکار زوم را تنظیم کرده و بر روی سوژه تمرکز می کند، حالت سینمایی به آن می دهد و فیلتر به فیلم ها اضافه می کند. همچنین دوربین این گوشی قادر است در حالت بوکه نیز به فیلمبرداری و تصویربرداری پرداخته و بک گراندی تار به آنها دهد که در نوع خود به عنوان یکی از مشخصات فنی هوآوی میت 20 جذاب است.

اما دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 چیست؟ درحالی که اکنون نمی توان زیاد روی مشخصات فنی هوآوی میت 20 مانور داد و باید منتظر رونمایی این گوشی باشیم، اما گفته شده که هوآوی از دو ایرباد Freebuds2 pro  بهره می برد که مختص سری میت 20 تهیه شده است و شرکت این ایربادها را همراه با گوشی میت 20 عرضه می کند. تصاویری از این مشخصات فنی هوآوی میت 20 لو رفته است نشان می دهد که این ایرباد ها از ایرپاد آیفون الهام گرفته شده اند و می توانند به عنوان یکی از برترین مشخصات فنی هوآوی میت 20 مطرح شوند. همچنین از دیگر مشخصات فنی هوآوی میت 20 که می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد می توان به عمر باتری اشاره کرد که در لیست بهتریت مشخصات فنی هوآوی میت 20 در سایت های مختلف آورده شده است. چنین مشخصات فنی هوآوی میت 20، می تواند این گوشی پرچمدار را به یکی از پرفروش ترین گوشی های دنیا تبدیل کند، چرا که مشخصات فنی هوآوی میت 20 دارای ویژگی هایی است که می تواند هر کاربری را راضی کند. یکی دیگر از مشخصات فنی هوآوی میت 20 که در زمره مشخصات این گوشی ذکر شده است توانایی شارژ بی سیم و یا از طریق پورت USB-C است که می تواند به عنوان یکی از برترین مشخصات فنی هوآوی میت 20 مورد توجه قرار گیرد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها