مشکلات سخت افزاری بیت کوین هم حاشیه ساز شد

0
401
مشکلات سخت افزاری بیت کوین هم حاشیه ساز شد|کالاسودا

مشکلات سخت افزاری بیت کوین هم حاشیه ساز شد|کالاسوداکالاسودا_بیت کوین آنچنان که انتظار می رفت موفق ظاهر نشده و سخت افزاری آسیب پذیر دارد . درواقع این ارز دیجیتال ، دارای ایرادهایی است که در نوع خود آسیب زا هستند .

ورود بیت کوین به بازار با حواشی و شلوغی های پر شماری همراه بود ، اما هشدار در مورد آسیب پذیری سخت افزار بیت کوین باعث شده این حواشی دو چندان شوند . اما ماجرا از چه قرار است ؟ پژوهشگران دانشگاه ادینبورگ می گویند کیف پول های سخت افزاری ذخیره سازی بیت کوین به علت گپ امنیتی خود تزریق نرم افزاری آلوده را می پذیرند. این نرم افزار با سرقت داده های رد وبدل شده میان کیف پول و رایانه می تواند بیت کوین های خریداران را سرقت کند.

بر همین اساس هم است که کارشناسان امنیتی در مورد آسیب پذیری کیف پول سخت افزاری بیت کوین هشدار داده و می گویند این سخت افزار در برابر نفوذ بدافزارها آسیب‌پذیر است ، چرا که هکرها با سواستفاده از مشکل امنیتی مذکور  می توانند پول های بیت کوین کاربران را سرقت کنند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که کیف پول های سخت افزاری یکی از گزینه های محبوب مورد انتخاب خریداران پول های دیجیتال هستند که به کیف پول های نرم افزاری ترجیح داده می شوند و علت  این امر امنیت بیشتر بوده است.

با این وجود ، بررسی های جدید تر نشان می دهد حتی کیف پول های سخت افزاری نیز مشکلات امنیتی جدی دارند و کاربران باید در زمان استفاده از آنها دقت کنند.پژوهش های اخیر بازار فناوری نشان می دهند که سیستم ارتباطی مورد استفاده در این کیف پول ها در برابر نفوذ یک بدافزار ساده آسیب پذیر بوده و لذا کاربران باید در زمینه استفاده از آن هشیار باشند.