مشکل تازه گوشی جدید گوگل؛ باگ های گوشی پیکسل 3 تمامی ندارد!

0
474
مشکل تازه گوشی جدید گوگل؛ باگ های گوشی پیکسل 3 تمامی ندارد!

مشکل تازه گوشی جدید گوگل؛ باگ های گوشی پیکسل 3 تمامی ندارد!کالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوشی جدید گوگل منتشر شده که نشان می دهد باگ تازه ای در گوشی پیکسل 3 نمایان شده است.

باگ جدید گوشی پیکسل 3

خبرها حاکی از آن است که پس از ارائه به روزرسانی امنیتی گوگل برای سیستم عامل اندروید ، باگ جدیدی در گوشی های پیکسل 3 دیده شده است. این اتفاق اولین بار نیست که برای گوشی های پیکسل 3 رخ می دهد و شکی نیست که آخرین بار هم نخواهد بود که با ارائه یک به روزرسانی جدید گوشی های پیکسل 3 با باگ تازه ای مواجه می شوند.

مشکلات عجیب و غریب برای کاربران گوشی پیکسل 3

خیلی از کاربران پیکسل 3 در سایت Reddit گلایه ها و مشکلات جدید خود را در زمینه باگ تازه در پیام ها ارائه کرده اند. این گونه که مشخص شده است پس از به روزرسانی گوشی های پیکسل 3 با به روزرسانی ماه نوامبر اندروید ، پیام های داخل صندوق پیام ها خیلی ناگهانی ناپدید می شوند.

زمان شروع این باگ

این مشکل از هفته گذشته شروع شده است و کاربران با ناپدید شدن برخی مکالمات خود در صندوق پیام های خود مواجه شده اند. یکی دیگر از کاربران پیکسل 3 اعلام کرده است که پیام های دو سال اخیر وی از صندوق پیام ها به طور کامل حذف شده است و حتی پس از خاموش و روشن کردن گوشی هم این پیام ها دوباره ظاهر نشده اند.مشکل تازه گوشی جدید گوگل؛ باگ های گوشی پیکسل 3 تمامی ندارد!

ابهام در مورد منبع اصلی این باگ

هنوز مشخص نیست که این مشکل مرتبط با اپلیکیشن پیام ها بوده یا به روزسانی اخیر این مشکلات را پدید آورده است اما اگر قرار است روی گوشی پیکسل 3 پیامی به دوستان خود ارسال کنید حتما از پیام های خود بک آپ بگیرید. تنها راه حل این مشکل هم بازگشت به نسخه قبلی اپلیکیشن پیام ها است که این موضوع هم برای بیشتر کاربران مقدور نیست.

قطعا طی روزهای آینده گوگل منبع این مشکل را اعلام خواهد کرد و احتمالا با ارائه یک به روزرسانی این مشکل را برطرف خواهد کرد. شرکت گوگل طی چند ماه اخیر تلاش کرده است تا با ارائه به روزرسانی های مناسب نظر کاربران خود را جلب کند ولی با ارائه یک به روزرسانی جدید باگ های تازه ای در گوشی های متخلف این شرکت مخصوصا پیکسل پدیدار می شود.

شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و باگ اخیر گوشی های پیکسل 3 با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها