مشکل تامین مواد اولیه شرکت های دانش بنیان

0
238

شرکت های دانش بنیان در تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، مدیر یک شرکت دانش‌بنیان گفت: طی ماه‌های اخیر در تأمین مواد اولیه با مشکل روبه‌رو هستیم، البته این فقط مختص شرکت ما نیست، بلکه بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستند.

حسین اصغری اظهار کرد: شرکت ما در سال ۶۳ تأسیس‌شده است که در بخش ماشین‌سازی آهن فولاد ۱۶ نفر و در بخش چرم مصنوعی نیز ۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه محصولات این شرکت شامل دو بخش ماشین‌سازی، آهن، فولاد و چرم مصنوعی است، ادامه داد: ماشین‌آلات مربوط به صنعت چرم مصنوعی شامل دستگاه کوتینگ، میکسرهای وکیوم‌دار کنترل کاغذ، دستگاه بسته‌بندی و شیرینگ کش، آسیاب، پرس هیدرولیک و دستگاه‌های تزریقی از محصولات این شرکت است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به دغدغه این شرکت، خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر در تأمین مواد اولیه با مشکل روبه‌رو هستیم، البته این فقط مختص شرکت ما نیست، بلکه بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستند.

اصغری یادآور شد: سال گذشته نیز با وجود تحریم‌ها واردات مواد اولیه صورت گرفت، اما با قیمت بالا، در ادامه قیمت تمام‌شده محصول نیز با توجه به بالا رفتن قیمت مواد اولیه، افزایش پیدا کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها