چطور مشکل دانلود نشدن نرم افزار ها از گوگل پلی برطرف کنیم؟

0
4898
چطور مشکل دانلود نشدن نرم افزار ها از گوگل پلی برطرف کنیم؟

برای برخی از گوشی های هوشمند اندرویدی مشکلات مشابه بسیار زیادی به وجود می آید. یکی از این موضوع ها این است که کاربران نمی توانند نرم افزار های مورد علاقه خود را از استور رسمی گوگل دریافت کنند. این مشکلات همراه با ارور های مختلفی همراه است که هر سری پیغام متفاوتی برای کاربران ارسال می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور مشکل دانلود نشدن نرم افزار ها از گوگل پلی برطرف کنیم.

در این بخش قصد داریم این مشکل را که به صورت کلی با نام ارور 20 مشاهده می شود را برطرف کنیم. این مشکل زمانی ایجاد می شود که شما قصد دارید نرم افزار یا بازی مورد نیاز خود را نصب کنید و برنامه مورد نظر در حالت Downloading یا Pending می ماند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که به روش های ساده معمولا برطرف می شود.

قبل از آغاز اینکه تنظیمات گوگل پلی را بررسی کنیم باید این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است نرم افزار دیگری در حال دریافت است و این نرم افزار در صف انتظار قرار دارند و باید صبر کنید که دانلود اپلیکیشن قبلی انجام شود. پس از اطمینان از این موضوع بهتر است اینترنت خود را آزمایش کنید. در صورت نبود هیچ مشکلی وارد بررسی های بعدی می شویم.

در اولین مرحله حافظه داخلی گوشی هوشمند خود را بررسی کنید، اگر گوشی هوشمند شما حافظه خالی نداشت باید به باز کردن فضا برای این نرم افزار بپردازید. مشکل دانلود نشدن نرم افزار ها از گوگل پلی

ارور 20 متداول ترین مشکل کاربران

همانطور که بیان شد ارور20 یکی از متداول ترین مشکلات گوگل پلی است که باید ان را برطرف کنیم. این ارور مربوط به مشکل همگام سازی جیمیل می شود.

برای پاسخ به این موضوع که چطور مشکل دانلود نشدن نرم افزار ها از گوگل پلی برطرف کنیم باید وارد بخش تنظیمات گوشی موبایل شیوم و در بخش مربوط به نرم افزار ها حافظه کش نرم افزار ها را پاک کنیم. پس از پاک کردن حافظه کش نرم افزار باید به بخش تنظیمات اکانت ها رفته و اکانت گوگل خود را غیر فعال کرده و دوباره آن را فعال کنیم. پس از فعال سازی مجدد می توانید به دانلود نرم افزار مورد نظر خود بپردازید.

البته گاهی اوقات نیز با مشکلات پروکسی نمی توان از گوگل پلی نرم افزاری دانلود کرد، از این رو اگر مراحل فوق مشکل شما را برطرف نکرد می توانید از پروکسی هایی برای نصب نرم افزار استفاده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها