معرفی اولین گوشی 5G شرکت ZTE با نام Axon 10 Pro

0
626
معرفی اولین گوشی 5G شرکت ZTE با نام Axon 10 Pro

به تازگی خبری جالب توجه در مورد شرکت ZTE منتشر شده نشان می دهد این شرکت بالاخره از گوشی 5G خود با نام Axon 10 Pro پرده برداری کرده است.

رونمایی از اولین گوشی 5G شرکت ZTE به نام Axon 10 Pro

در مراسم MWC سال 2019 گوشی های 5G اولین قدم های خود را محکم گذاشته اند و شرکت های مختلفی هم از گوشی های 5G خود پرده برداری کرده اند. حالا شرکت ZTE هم کار خود را به درستی پیش می برد و بالاخره از گوشی 5G خود با نام Axon 10 Pro رونمایی کرد و به زودی این گوشی ها در چین و اروپا فروخته می شود.

ویژگی های گوشی Axon 10 Pro

به نظر می رسد که نسل جدید گوشی Axon 10 Pro یک ارتقا بی نظیر برای گوشی Axon 9 Pro باشد که دارای بستر 5G بوده و حالا ناچ این گوشی به اندازه یک حفره کوچک شده است. سنسور حسگر اثر انگشت این گوشی دیگر در پشت آن قرار ندارد و حالا در داخل صفحه نمایش دیده می شود. حالا به جای سیستم دو دوربین ، شاهد سه دوربین از سوی نسل جدید گوشی های Axon هستیم.

عدم رونمایی از مشخصات این گوشی

شرکت ZTE هنوز از ویژگی ها و مشخصات داخلی این گوشی پرده برداری نکرده است ولی ما از همین الان می دانیم که این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون 855 بوده که مناسب بستر 5G و مودم های مخصوص به آن است. گفته می شود که صفحه نمایش این گوشی 6.47 اینچ بوده و نوع این صفحه نمایش AMOLED است. این گوشی احتمالا دارای 6 گیگ رم و 128 گیگ فضای داخلی است.ویژگی های گوشی Axon 10 Pro

زمان عرضه و قیمت گوشی 5G با نام Axon 10 Pro

همانند خیلی از گوشی هایی که در مراسم MWC معرفی شدند ، در مورد قیمت و زمان عرضه آن هیچ صحبتی به میان نیامده است اما احتمالا این گوشی هم در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش های ارائه شده هم اکنون شرکت ZTE در حال آماده سازی بستر 5G خود به همراه 8 شرکت مخابراتی معتبر است.

رونمایی از گوشی Blade V10 و Blade V10 Lite

این شرکت هم چنین از گوشی Blade V10 و نسخه ارزان تر آن یعنی Blade V10 Lite رونمایی کرده است. گوشی Blade V10 دارای پردازنده 8 هسته ، صفحه نمایش 6.3 اینچی و دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی بوده که مناسب عکس های سلفی است. از دیگر مشخصات این گوشی می توانیم به باتری 3200 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 9 و فضای داخلی منعطف 32 یا 64 گیگابایت اشاره کنیم. هنوز در مورد قیمت این گوشی صحبتی نشده است ولی احتمالا این گوشی در ماه مارچ در چین و اروپا و در ماه آپریل در آمریکای لاتین عرضه شود.

در مورد گوشی Blade V10 Lite هنوز جزئیاتی از این گوشی مشخص نشده است ولی به زودی اخبار بیشتری در مورد این گوشی خواهیم شنید. این گوشی می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

نظر شما در مورد محصولات جدید شرکت ZTE چیست؟ آیا این گوشی می تواند نگاه طرفداران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها