جاروبرقی های سامسونگ ، بررسی و مقایسه مدل های مختلف

0
1253
جاروبرقی های سامسونگ ، بررسی و مقایسه مدل های مختلف

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیاست. در این مطلب به معرفی جاروبرقی های سامسونگ، بررسی و مقایسه مدل‌های مختلف آن خواهیم پرداخت.

کمپانی کره‌ای سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیاست که دستگاه‌های متنوعی را در سبد کالایی خود قرار داده تا بتواند طیف وسیعی از خریداران را جذب کند. از تلویزیون و یخچال فریزر گرفته تا ماشین لباسشویی و جاروبرقی در سبد کالایی این غول کره‌ای وجود دارد.

با اینکه این شرکت در دنیا و بازار ایران رقبای سرسختی دارد و در مورد برخی از محصولات، سهم بازار بین بازیگران زیادی تقسیم شده است، اما همیشه خرید محصولات سامسونگ جزو اولویت‌های مردم ایران بوده است. تنوع محصول، خدمات خوب، گارانتی و موجود بودن لوازم یدکی و قطعات مختلف باعث شده تا محصولات سامسونگ فروش خوبی داشته باشند.

یکی از محصولات سامسونگ که تنوع و فروش خوبی در بازار دارد، جاروبرقی های این شرکت است که با مشخصات ظاهری و فنی متفاوت و با قیمت مختلف در بازار وجود دارند. اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به تنوع مدل‌های مختلف در بازار، ممکن است برای انتخاب مدل مناسب دچار مشکل شوید.

با اینکه ممکن است خرید جاروبرقی از نظر خیلی‌ها کاری ساده و بدون دردسر باشد، اما واقعا این گونه نیست. چرا که شما قرار نیست همیشه در حال تعویض جاروبرقی خود باشید و با اینکه این دستگاه یکی از وسایل پرمصرف خانه است، ولی وسیله‌ای نیست که در فاصله زمانی کوتاه تصمیم به تعویض آن داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم سراغ جاروبرقی های این شرکت برویم و انواع مدل های جاروبرقی های سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

معرفی و مقایسه انواع مدل های جاروبرقی سامسونگ

مدل‌ها مختلفی از جاروبرقی های سامسونگ در بازار ایران وجود دارند. گرچه نسبت به گذشته تنوع این محصولات کمتر شده و قیمت‌ آنها افزایش پیدا کرده است، اما همچنان جاروبرقی‌های این شرکت جزو سه گزینه اصلی خریداران به شمار می‌روند.

در بازار ایران می‌توانید مدل‌های مختلفی از جاروبرقی های سامسونگ شامل مدل‌های کوئین (QUEEN)، کینگ (KING)، پرنس (Prince) و کران (CROWN) را با مشخصات ظاهری، فنی و قیمت متنوع خریداری کنید.

در بین مدل‌های کینگ و کوئین می‌توان نمونه‌های ارزان قیمتی را پیدا کرد که اتفاقا فروش بیشتری دارند. اما اگر دنبال مدل‌های حرفه‌ای، زیبا و جذاب‌تر هستید باید سراغ جاروبرقی‌هایی از سری‌های کران و پرنس بروید.

جاروبرقی کینگ سامسونگ

جاروبرقی های سامسونگ مدل کینگ جزو محصولات خوش‌قیمت و کاربردی این شرکت شناخته می‌شوند که در دو مدل کینگ 18 (King 18) و کینگ 20 (King 20) به فروش می‌رسند. این دو مدل به ترتیب توان 1800 و 2000 واتی دارند و از دیگر مشخصات آنها می‌توان به قدرت مکش 440 وات، تکنولوژی فیلتر نانو سیلور، لوله خرطومی چرخان 360 درجه و… اشاره کرد.

اما خوش‌قیمتی جاروبرقی های کینگ سامسونگ به معنای ضعیف بودن آنها نیست. این جاروبرقی‌ها توان بالایی در مکش گرد و غبار و دیگر ذرات موجود در قسمت‌های مختلف خانه دارند و عملکرد آنها به شکلی است که خیال شما را تمیزی کامل خانه راحت می‌کند.

اصلی‌ترین عامل انتخاب یک جاروبرقی قدرت مکش آن است که برای خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. جاروبرقی سری کینگ در این قسمت عملکرد خوبی دارند و می‌توان گفت با توجه به بهای پرداختی ارزش خرید خوبی را به خود اختصاص می‌دهند.

یکی از نکات مثبتی که می‌توانیم در این قسمت به آن اشاره کنیم این است که معمولا جاروبرقی‌های 1800 و 2000 وات فروش بیشتری دارند و در این بخش بازار سامسونگ رقبای سرسختی را پیش روی خود می‌بیند. اما به گفته بسیاری از خریداران عملکرد جاروبرقی کینگ 18 یا کینگ 20 سامسونگ در این بخش کاملا راضی‌کننده است. البته ناگفته نماند که این ادعا در مقایسه با قیمت این دو محصول مطرح می‌شود.جاروبرقی کینگ سامسونگ

ویژگی‌های جاروبرقی سری King

علاوه بر قدرت مکش، یکی دیگر از مواردی که خانم‌ها هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه می‌کنند، کاربری ساده جاروبرقی است. جاروبرقی های سامسونگ مدل کینگ از لوله خرطومی 360 درجه به صورت تلسکوپی و قابل تنظیم بهره می‌برند و سیم 7 متری آنها کمک می‌کند تا هر جایی که خواستید بتوانید جاروبرقی را همراه خود داشته باشید. ضمن اینکه مدل King 20 دارای ریموت کنترل است.

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران جاروبرقی آلودگی هوای خروجی این دستگاه است. سامسونگ تلاش کرده تا با به‌ کارگیری فیلتر نانو سیلور این مشکل را برطرف کند. یون‌های نانو سیلور با قدرت جذب بالا باکتری‌ها و غبار آلوده را از بین می‌برند تا با خیال راحت بتوانید به کار خود ادامه دهید.

جاروبرقی کوئین سامسونگ

جاوربرقی های سامسونگ سری کوئین (Queen) جزو پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که با توجه به سبک طراحی، قیمت و امکانات خود توانسته نظر خریداران زیادی را جلب کنند. در بین جاروبرقی‌های کوئین سامسونگ هم می‌توان محصولات خوش‌قیمت پیدا کرد و هم می‌توان مدل‌های حرفه‌ای‌تری را انتخاب کرد.

مدل‌های کوئین 18 (Queen-18)، کوئین 21 (Queen-21) و کوئین 24 (Queen-24) از جمله مدل‌های موجود این سری در بازار هستند که با قیمت متنوع به فروش می‌رسند. جاروبرقی کوئین 18 جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار است که ارزان‌ترین گزینه سامسونگ نیز به شمار می‌رود.

قدرت مکش این جاروبرقی بسیار خوب است. سری Carpet Turbo Brush خیال هر خانمی را تمیز کردن سخت‌ترین مکان‌ها راحت می‌کند. اما همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران انواع جاروبرقی قدرت مکش واقعی و عملکرد ضعیف جاروبرقی‌ها در تمیز کردن فرش‌هاست.

ولی جاروبرقی کوئین 18 سامسونگ از این مرحله سربلند بیرون می‌آید و با توجه به برس‌هایی که دارد می‌تواند هر گردوغبار ریز و درشتی را در کیسه چهار لیتری خود جای دهد. ناگفته نماند خیلی‌ها به 1800 وات قانع نمی‌شوند سراغ مدل‌های قوی‌تر می‌روند.

اینجاست که حضور مدل کویین 2100 پررنگ‌تر می‌شود. جاروبرقی سامسونگ مدل کویین 2100 را باید جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار در بین نمونه‌هایی با توان بیش از 2000 وات بدانیم. این جاروبرقی جذاب علاوه بر طراحی قابل قبول، قدرت مکش و امکانات بسیار خوبی دارد.

جاروبرقی های سری کوئین طراحی زیبایی دارند و همین موضوع باعث رضایت خریداران شده است. اما استفاده از فیلتر سایکلون در جاروبرقی سری کوئین یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل است. این فیلتر شفاف کمک می‌کند تا در صورت جاروکردن قطعات ریز مانند انگشتر، خیلی راحت بتوانید بدون خالی کردن کیسه، جسم مورد نظر را پیدا کنید.جاروبرقی کوئین سامسونگ

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ

جاروبرقی پرنس سامسونگ

جاروبرقی های بدون کیسه سامسونگ سری پرنس (Prince) از جمله مدل‌های حرفه‌ای و مدرن سامسونگ هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند. گرچه این سری طرفداران خودش را دارد و با توجه به سبک طراحی و امکاناتی که دارد توانسته فروش قابل قبولی را تجربه کند.

جاروبرقی سامسونگ مدل پرنس 2، پرنس 3 و پرنس 2100 جزو مدل‌های موجود در بازار هستند که با قیمت‌های مختلف می‌توانید آنها را خریداری کنید. این سری از جاروبرقی های سامسونگ را باید جزو قدرتمندترین مدل‌های این شرکت بدانیم که شاید کیسه نداشته باشند، ولی قدرت مکش فوق‌العاده‌ای دارند و با توجه به سیستم سایکلون فورس، ریزترین اجسام موجود در مخزن زباله دو لیتری خود را با قدرت بالایی جذب می‌کنند.

برس هوشمند این جاروبرقی با قابلیت چرخش 180 درجه کمک می‌کند تا بتوانید سخت‌ترین مکان‌ها را تمیز کنید. روی دسته این سری از جاروبرقی های سامسونگ نیز یک ریموت کنترل حرفه‌ای تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی از امکانت مختلف آن استفاده کنید.

اما جاروبرقی‌های سری پرنس ویژگی‌های جذاب دیگری دارند. برس‌های مخصوص فرض، فیلتر هپا (Hepa)، گارد محافظ مبلمان، قدرت مکش فوق‌العاده، سیستم نیروی گریز از مرکز و… از جمله دیگر امکانات بسیار خوب این مدل از جاروبرقی های سامسونگ است.

اما دو ویژگی منحصربه‌فرد باعث جذابیت بیشتر این سری از جاروبرقی‌ها شده است. اول، طراحی زیبا، حرفه‌ای، متفاوت و مدرن جاروبرقی پرنس سامسونگ و دوم تکنولوژی بدون سیم این مدل، که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.

این جاروبرقی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز، کاملا به صورت بی‌سیم کار می‌کند تا خیال شما از کشیدن سیم و پیدا کردن نزدیک کلید پریز راحت باشد!

دو مدل Crown و VC دیگر جاروبرقی های سامسونگ در بازار هستند که البته تنوع کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. البته با کمی جستجو می‌توان برخی مدل‌های آنها را با قیمت‌های مختلف پیدا کرد. زمانی جاروبرقی مدل VC سامسونگ جزو متنوع ترین و پرفروش‌ترین محصولات بازار بود.جاروبرقی پرنس سامسونگ

جاروبرقی های بدون کیسه سامسونگ

دیگر زمان آن به سر رسیده که برای جاروبرقی‌های‌مان به دنبال خرید کیسه باشیم. کمپانی‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز، محصولاتی را روانه بازار کنند که زندگی ساده‌تری را به ما هدیه دهند.

از آنجایی که همیشه در سیاست‌های سامسونگ شاهد عرضه محصولات متنوع برای طیف وسیعی از خریداران بوده‌ایم، این موضوع در مورد جاروبرقی‌های این شرکت نیز صدق می‌کند. شرکت سامسونگ تلاش کرده است تا با عرضه مدل‌های مختلف، خریداران متفاوت با نیازهای متنوع را هدف قرار دهد.

به همین دلیل شاهد عرضه جاروبرقی های بدون کیسه سامسونگ در بازار هستیم که از مخزن زباله بهره می‌برند. در واقع همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم جاروبرقی‌های سری پرنس جزو مدل‌های بدون کیسه بازار هستند که طراحی زیبا، امکانات جذاب و پشتیبانی سامسونگ باعث شده تا طرفداران خودشان را داشته باشند.

البته شرکت‌های دیگر نیز بیکار نبوده‌اند و مدل‌های مختلفی از جاروبرقی های بدون کیسه را وارد بازار کرده‌اند. این نوع از جاروبرقی‌ها به جای کیسه دارای مخزن زباله شفاف هستند و شما را از خرید کیسه بی‌نیاز می‌کنند. قدرت مکش آنها خیلی با مدل‌های کیسه‌دار فرقی ندارد، ولی قیمت بیشتری دارند.جاروبرقی های بدون کیسه سامسونگ

حدود قیمت جاروبرقی های سامسونگ

با اینکه با توجه به شرایط متلاطم و نامشخص بازار سخت است بخواهیم برای لوازم خانگی قیمت مشخصی اعلام کنیم، اما حدود قیمت جاروبرقی های سامسونگ از یک میلیون و 600 هزار تومان شروع شده و به حدود 5 میلیون تومان نیز می‌رسد. شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده است که در هر دسته‌بندی کالایی هر برند تنها چند مدل در بازار دارد و برای عرضه مدل‌های جدید کمی دست به عصا حرکت می‌کند.

اگر بخواهیم طبقه‌بندی کنیم باید بگوییم مدل کوئین و کینگ جزو مدل‌های خوش‌قیمت یا متوسط سامسونگ به شمار می‌روند و مدل پرنس یا کران را باید جزو محصولات رده‌بالا و گران‌‌قیمت‌تر بازار بدانیم.

بی‌شک با توجه به شرایط اقتصادی موجود، مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر چون کوئین 18 فروش بیشتری دارند و مدل‌های گران‌تر سری پرنس نیز خریداران خاصی خواهند داشت. گرچه به نظر می‌رسد هنوز خیلی‌ها به همان جاروبرقی های قبلی خود قانع هستند و اگر نخواهند جهیزیه بخرند یا مجبور به تعویض مدل قبلی نباشند، سراغ خرید جاروبرقی جدید نخواهند رفت.حدود قیمت جاروبرقی های سامسونگ

بیشتر بخوانید: چگونه ساید‌بای‌ساید به سری محبوب خانواده‌ها تبدیل شد

سخن پایانی

سامسونگ یکی از بزرگترین غول‌های دنیای فناوری است که اتفاقا در حوزه‌های دیگر نیز از لوازم خانگی گرفته تا صنایع نظامی، حضوری پر‌رنگ دارد. اگر قرار باشد در بازار ایران از خریداران لوازم خانگی بپرسید محصولات چه برندی را انتخاب می‌کنند، بی‌شک یکی از سه گزینه اصلی آنها محصولات سامسونگ خواهد بود.

این برند کره‌ای سال‌هاست در کشور ما حضور جدی دارد و با اینکه این روزها فروش این شرکت نیز همانند دیگر هم‌وطن خود، ال‌جی کاهش چشمگیری داشته است، اما همچنان شاهد حضور آنها در بازار هستیم.

محصولات سامسونگ در کلاس جهانی تولید می‌شوند و این شرکت کره‌ای تلاش می‌کند تا طیف وسیعی از مخاطبان با سلایق، نیازها و بودجه‌های مختلف را پوشش دهد. در برخی موارد مانند تلویزیون، این کمپانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در برخی محصولات دیگر نیز تلاش می‌کند تا هم‌پای رقبای سرسخت اروپایی و آمریکایی خود در بازار حضور داشته باشد.

این شرکت سبد کالایی متنوعی دارد و بیشتر محصولات آن نیز در ایران به فروش می‌رسند. جاروبرقی های سامسونگ نیز با توجه به قیمت، امکانات، طراحی و پشتیبانی خود فروش خوبی در بازار دارند. این شرکت جاروبرقی‌های خود را در مدل‌های مختلفی چون کینگ، کوئین، پرنس، کران و وی‌سی وارد بازار ایران کرده است. در بین جاروبرقی های سامسونگ هم می‌توانید مدل‌های کیسه‌دار و هم مدل‌های بدون کیسه را مشاهده کنید.

قدرت مکش خوب، استفاده از تکنولوژی‌های جدید، طراحی متنوع، امکانات جذاب، گستردگی خدمات پس از فروش و اعتبار برند سامسونگ از جمله مواردی است که باعث شده تا محصولات این شرکت فروش خوبی در بازار داشته باشند.

جاروبرقی های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و توانسته‌اند فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کنند. با اینکه خیلی‌ها تصور می‌کنند خرید جاروبرقی را نباید جدی گرفت، اما این دستگاه مانند دیگر لوازم خانگی چون لباسشویی، یخچال فریزر و تلویزیون، مصرف زیادی دارد و به همین دلیل باید در انتخاب خود دقت کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها