معرفی بهترین اپلیکیشن‌های یادآوری در اندروید

0
1072

ممکن است در طول روز و به دلیل مشغله‌ی زیاد؛ چیزهای زیادی را فراموش کنیم. اما با نصب این برنامه‌های کاربردی یادآوری در گوشی اندروید؛ هیچ یک از کارهای روزانه‌تان را فراموش نخواهید کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از reviewgeek، امروزه برنامه‌های یادآوری زیادی وجود دارد، بنابراین پیدا کردن برنامه‌ای که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد چندان دشوار نیست.

بهترین اپلیکیشن یادآوری برای بیشتر کاربران: Reminder with Alarm

اگر تنها یک برنامه یادآوری ساده می‌خواهید که چند ویژگی اضافی را در اختیارتان قرار ‌دهد، Reminder with Alarm برای شما بهترین است. طراحی اپلیکیشن بسیار ساده است و قابلیت‌های خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن یادآوری برای گروه‌ها: Galarm

این اپ یادآوری‌ دارای ویژگی‌های اساسی مانند فواصل زمانی و انتخاب بین اعلان‌ها و زنگ‌های هشدار است، اما امتیاز دیگری برای سهولت در اشتراک گذاری با سایر کاربران و گروه‌ها را نیز در خود جای داده است.

بهترین اپلیکیشن یادآوری و مدیریت وظایف: Ike

اپ Ike از پشتیبانی یادآوری بسیار خوب در کنار برنامه‌های مدیریت وظیفه برای پیگیری اهداف روزانه برخوردار است.

بهترین اپلیکیشن یادآوری و یک ابزار To-Do مفید: TickTick

لیست کارهای انجام شده راهی عالی برای برنامه ریزی روزانه شما است و با TickTick این قابلیت به همراه برخی از ویژگی‌های یادآوری روزانه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

یک برنامه یک پارچه: G Suite شامل Google Keep، Google Tasks و Google Calendar

در حالی که برنامه یادآوری پیش فرض اندروید ممکن است محدود باشد، برخی از برنامه‌های گوگل می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یعنی Google Tasks، Google Keep و Google Calendar.

برنامه Google Tasks: یک اپلیکیشن مدیریت وظیفه است که برای پیگیری مهلت‌ها و موعد مقرر کاری استفاده می‌شود.

برنامه Google Keep: یک برنامه یادداشت برداری و لیست سازی در گوگل است که اطلاعات را در زمان‌های مورد نیاز در اختیارتان قرار می‌دهد.

برنامه Google Calendar: یک برنامه تقویم پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی است که یاداوری های ایجاد شده در برنامه Tasks و Keep را در تقویم روزانه نشان می‌دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها