معرفی  بهترین دوربین‌های امنیتی خانگی سال 2019

2
225
دوربین‌های امنیتی خانگی

اگر نگران امنیت خانه‌یتان هستید؛ می‌توانید از این دوربین‌های امنیتی خانگی استفاده کرده و با اتصال آنها به گوشی‌های هوشمند، ویدئوهایی را از محیط اطراف خانه‌یتان دریافت کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، دوربین‌های امنیتی آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورند. گزینه‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که دارای قابلیت‌هایی مانند ارتباطات دوطرفه، دید در شب، فضا ذخیره‌سازی ابری و ضبط فیلم با کیفیت اچ‌دی هستند. با ما همراه باشید تا با این 7 دوربین امنیتی خانگی آشنا شوید:

بهترین دوربین امنیتی خانگی: Arlo Pro 3

این دوربین امنیتی برای فضای باز طراحی شده و قابل شارژ است. تنظیم و استفاده از آن نیز بسیار ساده و قابل‌فهم است. علاوه بر این ویژگی‌هایی مانند دید در شب، ارتباط دوطرفه، تشخیص حرکت و هشدار، ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند آژیر داخلی و هشدار در حالت فعال (ARM) غیرفعال (DISARM) را در خود جای داده است. همچنین هشدارهای پیشرفته‌ای ازجمله شناسایی شخص، حیوان، وسایل نقلیه در آن قرار دارد.

بهترین دوربین امنیتی خانگی داخلی: Wyze Cam Pan

دوربین امنیتی Wyze Cam Pan یک دوربین عالی باقیمت مناسب است. این دوربین دارای پخش زنده HD، هشدار حرکت، دید در شب،14 روز ذخیره‌سازی ابر است. علاوه بر این می‌توانید از کارت حافظه microSD برای ذخیره‌سازی فیلم‌ها استفاده کنید. این دوربین با دستورات صوتی الکسا کار می‌کند و دارای سنسور شناسایی حرکت، هشدار در صورت بروز حوادثی مانند آتش‌سوزی و دود است.

بهترین دوربین امنیتی درب منزل: Nest Hello

این دوربین امنیتی همانند یک زنگ درب عمل کرده و دارای ویژگی‌های مانند پخش زنده HD، دید در شب، سنسور حرکت و هشدار حرکت و هشدارهای شخصی است. اگر هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید (5 دلار در هر ماه) به ویژگی‌هایی مانند ضبط‌های ویدیویی ذخیره شده، ارتباطات دوطرفه و تشخیص چهره نیز دسترسی خواهید داشت. در قابلیت تشخیص چهره شما می‌توانید از بانک اطلاعاتی ایجاد شده؛ دوستان اقوام و اعضای خانواده را شناسایی کنید.

بهترین زنگ درب تصویری الکسا: Ring Door View Cam

Ring Door View یک زنگ درب ویدئویی هوشمند است که مانند سایر دوربین‌های موجود دارای پخش زنده HD، سازگاری با دستیار صوتی الکسا و هشدار حرکت است. برای دسترسی به کلیپ‌های ویدیویی ذخیره شده باید ماهانه 3 دلار بپردازید.

بهترین دوربین امنیتی با دستیار صوتی گوگل: Nest Cam IQ Indoor

دوربین Nest Cam IQ Indoor به‌اندازه دوربین Nest Hello هوشمند است و ویژگی‌های مانند پخش زنده HD، هشدارهای حرکت، هشدارهای شخصی را در خود جای داده است. با پرداخت 5 دلار در ماه می‌توانید به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص چهره نیز دسترسی داشته باشید. در این مدل یک بلندگو داخلی تعبیه شده است که مانند گوگل هوم و دیگر بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند با دستیار صوتی گوگل سازگار بوده و با عبارت “OK/Hey Google.” کار می‌کند.

بهترین دوربین امنیتی در فضای باز: Arlo Pro 3

با دوربین امنیتی Arlo Pro 3 در ابتدای متن آشنا شدید. این دوربین با قابلیت ضد آب بودن خود باعث می‌شود به‌راحتی و از طریق وایفای در فضای باز و در باران، برف، گرما مورداستفاده قرار گیرد.

بهترین دوربین مجهز به سیری: Indoor-outdoor Logitech Circle 2

این دوربین امنیتی یکی از معدود دوربین‌های امنیتی خانگی است که با سیستم عامل هوشمند خانه اپل، HomeKit سازگار است و قابلیت پاسخگویی به دستورات Siri از بلندگوهای هوشمند HomePod را در خود جای داده است. علاوه بر این با دستیار صوت الکسا و گوگل نیز کارمی کند.

علیرغم موارد فوق، دوربین‌های امنیتی بسیار زیاد مانند Canary Flex، Blink XT و XTS آمازون نیز وجود دارند که در این مطلب به آنها اشاره نکردیم.

نکته: قبل از نصب دوربین‌های امنیتی در بیرون از خانه، از قدرت و سرعت وایفای در محدوده نصب دوربین مطمئن شوید. زیرا این دوربین‌ها تنها از طریق اتصال وایفای خوب و سریع می‌توانند به وظایف خود عمل کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
mahya
mahya
4 سال پیش

برای خونه واقعا لازمه

mohammad
mohammad
4 سال پیش

من چند وقت پیش یکی خریدم دقیقا نمیدونم چه مدلیه اما واقعا عالیه