معرفی بهترین سایت‌های ساخت لوگو فارسی رایگان

0
708
معرفی بهترین سایت‌های ساخت لوگو فارسی رایگان

لوگو بخش مهمی از یک کسب‌وکار است که هویت بصری برند شما را نشان می‌دهد و یک سمبل به‌یادماندنی از کسب‌وکار شما به‌حساب می‌آید؛ به‌گونه‌ای که هر بار به برند شما فکر می‌شود؛ این لوگو و سمبل در ذهن مصرف‌کننده نقش می‌بندد. بنابراین لوگو بسیار اهمیت دارد و طراحی آن باید به‌دقت و درستی انجام شود. در این مقاله با بهترین سایت‌های ساخت لوگو فارسی رایگان آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین سایت‌ها برای طراحی و ساخت لوگو

طراحی لوگو ممکن است هزینه زیادی در برداشته باشد؛ اما خبر خوب این است که امروزه نرم‌افزارها و وب‌سایت‌هایی به وجود آمده‌اند که این کار را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت‌ها لوگو خود را از میان طرح‌های پیشنهادی انتخاب کرده و با تغییر و اضافه کردن برخی المان‌ها، یک لوگو زیبا طراحی کنید.

علاوه بر این بسیاری از این سایت‌ها تنها از زبان‌های رایج دنیا پشتیبانی می‌کنند و برای لوگوهای فارسی کارایی ندارند. اما در مقابل سایت‌هایی نیز هستند که از زبان شیرین فارسی پشتیبانی کرده و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، لوگو با فونت فارسی داشته باشید.

این سایت‌های طراحی لوگو فواید زیادی دارند و برای افراد زیر مناسب‌اند:

  • فردی که یک وب‌سایت جدید را راه‌اندازی کرده؛ اما بودجه لازم برای استخدام یک طراح حرفه‌ای لوگو را ندارد.
  • فردی که مهارت و نرم‌افزاری برای طراحی لوگو خود در دسترس ندارد.
  • فردی که به دنبال الهام و ایده‌هایی برای طراحی لوگو است.

معرفی بهترین سایت‌ها برای طراحی و ساخت لوگو

بهترین سایت‌های ساخت لوگو فارسی رایگان

در ادامه با بهترین سایت‌ها در زمینه طراحی لوگو آشنا می‌شوید. این وب‌سایت‌ها از لوگوها با فونت فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند.

 سایت طراحی لوگو Canva

Canva یکی از سایت‌ها خوب در زمینه‌ی طراحی لوگو است که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند؛ در این وب سایت می‌توانید از قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده کرده و حتی بدون تخصص نیز یک لوگو زیبا طراحی کنید. در این سایت بیش از 100 قالب پیشنهادی برای شما در نظر گرفته شده است؛ برای شروع کار کافی است نام شرکت خود را وارد کرده و برای سفارشی کردن لوگو خود به چند سؤال ساده پاسخ دهید در یکی از این سؤال‌ها از صنعت و زمینه کسب‌وکار شما سؤال پرسیده می‌شود. در نهایت طرح‌های پیشنهادی بر اساس صنعت شما ارائه شده و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

نقطه قوت این سایت، رایگان بودن آن و خروجی با وضوح و رزولوشن بالا است؛ بیشتر سایت‌های طراحی لوگو، خروجی با رزولوشن پایین داشته و تنها در قبال دریابت هزینه لوگو با رزولوشن بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما Canva این‌گونه نیست. شما می می‌توانید برنامه‌ای به نام Canva را دانلود کرده و در حتی گوشی هوشمند خود مستقیماً لوگو را طراحی کنید.

 سایت طراحی لوگو Canva

 سایت طراحی لوگو freelogodesign.org

برای استفاده از این سایت طراحی لوگو کافی است نام شرکت و صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید را وارد کنید. سپس سایت، قالب‌هایی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با آن‌ها کار کنید. علاوه بر این می‌توانید دکمه start را فشار داده و لوگو خود را طراحی کنید. بنابراین اگر پیش زمینه‌ای ندارید؛ یک لوگو را انتخاب کرده و آن را تغییر دهید. در غیر این صورت از همان ابتدا فونت، شکل و ظاهر لوگو را طراحی کنید.

البته این سایت تنها لوگوها با رزولوشن پایین را در اختیار شما قرار می‌دهد و درصورتی‌که لوگو با رزولوشن و وضوح خیلی بالا نیاز دارید؛ باید 69 دلار هزینه کنید.

 سایت طراحی لوگو freelogodesign.org

سایت طراحی لوگو freepik.com

Freepik یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌ها برای طراحی لوگو است که امکانات خود را به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این سایت به وکتور ها، آیکون‌ها و فایل PSD متنوعی دست پیدا کنید. کافی است زمینه و صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید را وارد کرده تا سایت به شما پیشنهاد‌های عالی ارائه دهد.

سایت طراحی لوگو freepik.com

 سایت طراحی لوگو logologo.com

این سایت نیز منبع عظیمی از لوگوها زیبا در زمینه‌های مختلف است. به‌محض ورود می‌توانید زمینه و صنعت موردنظرتان را وارد کرده و در نهایت لوگوهای مناسب و کاربردی مشاهده کنید. در نهایت خروجی آن را دانلود کرده و یا در برنامه فتوشاپ باز کنید و تغییرات موردنظر را روی آن اعمال نمایید.

 سایت طراحی لوگو logologo.com

 سایت طراحی لوگو vecteezy.com

شما قادر هستید در این وب‌سایت طرح‌های زیادی را مشاهده کرده و با توجه به فیلترهای که در آن وجود دارد؛ هر چه سریع‌تر به لوگو موردنظر خود دست پیدا کنید. برخی از این لوگوها به‌صورت رایگان و برخی به‌صورت پولی در دسترس هستند. علاوه بر سرچ لوگوها، وب‌سایت بخشی را برای طراحی لوگو طبق میل و سلیقه شخصی‌تان در نظر گرفته است؛ برای ذخیره‌سازی این قابلیت‌های سفارشی باید در وب‌سایت ثبت‌نام کنید.

 سایت طراحی لوگو vecteezy.com

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها