معرفی بهترین گوشی‌های هوشمندی که 2020 می‌آیند

0
515
معرفی بهترین گوشی‌های هوشمندی

سال 2019، سالی پر ایده پردازی، خلاقیت و ابداع در صنعت تکنولوژی و مخصوصا بخش گوشی های هوشمند بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزموچاینا، ما در این سال شاهد تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های انقلابی فراوانی بودیم و رشد برند‌های مختلف را دیدیم. اکنون زمان آن رسیده است که با هم نگاهی به اطلاعات جمع آوری شده در سال 2020 بیندازیم.

 

بهترین گوشی‌هایی که در سال 2020 عرضه خواهند شد{از نگاه گیزموچاینا} به شرح زیر است:

 

OnePlus Concept One

این گوشی در شوی محصولات مصرفیCES 2020 یک مراسم رونمایی مخصوص خود خواهد داشت. نمایشگاه CES 2020 از 7 تا 10 ژانویه در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود. از آنجا که این گوشی اولین نوع از سری Concept خواهد بود، شرکت نام Concept One را برای آن انتخاب کرده است. البته ما اطلاعات چندانی در مورد خود این گوشی نداریم، اما معمولا گوشی‌های مفهومی پر از نوآوری و خلاقیت هستند، پس می توانیم انتظار چیزی انقلابی را داشته باشیم.

 

Redmi K30 Pro

چند روز پیش Xiaomi رسما از مدل های Redmi K30 و K30 5G رونمایی کرد. برعکس انتظار خیلی‌ها، این سری جدید از گوشی‌ها پرچمدار نبوده و میان رده محسوب می‌شوند. پردازنده‌ی این مدل‌ها از نوع Snapdragon 765G است. بنا بر اطلاعات درز شده، این گوشی‌ها به احتمال زیاد در ماه مارس سال بعد روانه‌ی بازار خواهند شد.

 

Xiaomi Mi 10

در نشست Qualcom Snapdragon Tech Summit، لین بین، یکی از مدیران شیائومی تایید کرد که گوشیه Mi 10 یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که مجهز به پردازنده ی Snapdragon 865 سری موبایل خواهد بود. لین بین همچنین تایید کرد که ما شاهد یک مدل Xiaomi Mi 10 Pro هم خواهیم بود. بر اساس شایعات، انتظار می رود این گوشی یک دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد و از 5G هم پشتیبانی کند.

 

Redmi 9

بر اساس اطلاعات ما، قرار نیست فقط شاهد گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت باشیم و اطلاعاتی در مورد یکی از مدل‌های مقرون به صرفه‌تر یعنی ردمی 9 به دست آوردیم.

این گوشی ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد و سپس به بازار هند گسترش می‌یابد. گفته می شود نمایشگر این مدل 6.6 اینچی است، پردازنده ی اصلی آن Helio G70 خواهد بود و 4 گیگ رم و 64 گیگابایت هم فضای داخلی خواهد داشت. Redmi 9 درست مثل Mi 10 قرار است به صورت خام با اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 عرضه شود.

 

OnePlus 8 series

شرکت OnePlus قرار است به صورت رسمی در سال 2020 سری 8 را عرضه کند و اطلاعات زیادی تا همین جای کار از آن منتشر شده است. قرار است 3 مدل مختلف داشته باشد که یکی از آنها ارازن قیمت تعریف شده است. بر اساس اطلاعات درز شده، ما می دانیم که مدل های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro نمایشگر هایی 6.4 و 6.5 اینچی با تکنولوژی S-AMOLED E3 و لبه‌هایی خمیده خواهند داشت.

 

Samsung Galaxy S11

درست مثل هر سال، سامسونگ گوشی پرچمدار جدید خود را در 3 ماهه ی اول 2020 و به احتمال زیاد در ماه فوریه عرضه خواهد کرد. این مدل جدید S11 خواهد بود و بر اساس شایعات انتظار می رود که دوربینی 105 مگاپیکسلی و 5 زوم اپتیکال داشته باشد. انتظار می رود این گوشی در بازار آمریکا با پردازنده ی Snapdragon 865 و در بازار اروپا با پردازنده‌ی Exynos 990 عرضه شود. این گوشی همچنین از تکنولوژی دو اثر انگشت همزمان بهره خواهد برد.

 

Oppo Find X2

شرکت Oppo قصد دارد پرچمدار بی نقصی را در سال 2020 عرضه کند. این گوشی نسل جدید سری Find X محسوب می‌شود و Find X2 نام خواهد داشت. کمپانی تایید کرده است که این گوشی هم در 3 ماهه ی اول سال 2020 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی نمایشگری با نرخ تازه سازی تصویری بالا و رزولوشنی بالاتر از مدل قبلی دارد. پردازنده‌ی گوشی هم Snapdragon 865 خواهد بود و قطعا از فناوری 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

 

Realme X50

علاوه بر شیائومی، انتظار می رود Realme هم در سه ماه ی ابتدایی 2020 یک سری گوشی میان رده با پشتیبانی از 5G را روانه‌ی بازار کند. این سری قبل از فستیوال بهاره ی چین عرضه خواهد شد و شامل اولین گوشی های 5G این شرکت خواهد بود. به احتمال زیاد این دستگاه از پردازنده ی Snapdragon 865 و مودم داخلی Snapdragon X52 5G استفاده می‌کند. این سری، رقیب اصلی Redmi K30 محسوب می‌شود.

 

Huawei P40

علاوه بر مشکلاتی که تحریم‌های آمریکا برای هواوی داشته است، این شرکت قصد دارد P40 را در 3 ماهه‌ی ابتدایی 2020 روانه‌ی بازار {حتی اروپا}کند. ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت تایید کرده است که این گوشی در تاریخ مارس 2020 عرضه خواهد شد و طراحی و دوربین آن، متفاوت خواهد بود. این گوشی از سیستم عامل خود هواوی استفاده می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها