معرفی دسته جدید  بازی برای ایکس باکس

0
464

کالاسودا- شرکت  Razer چند روز پس از معرفی محصول جدید شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One X Project Scorpio Edition یک دسته بازی جدید برای ایکس باکس معرفی کرد که نام این محصول  Wolverine Ultimate است. قیمت Wolverine Ultimate 159 دلار است . قیمت این کنترلر جدید کمی از دسته اصلی ایکس باکس که با نام Xbox One Elite Wireless Controller معروف است گرانتر به نظر می آید.
در چند سال اخیر کنترلر های مختلفی وارد بازار شده اند که هر کدام مزیتی نسبت به دسته های اصلی کنسول های بازی داشته اند اما هیچ گاه نتوانستند وارد رقابت بازار فروش با کنترلر های رسمی شرکت های مایکروسافت یا سونی شوند .اما Wolverine Ultimate تمام تمرکز خود را برای برتری به نسبت کنترلر اصلی ایکس باکس قرار داده است.

شرکت Razer اعلام کرده است که Wolverine Ultimate بیشترین میزان شخصی‌سازی که تا به حال یک دسته داشته را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. مثل دسته‌ی الیت ایکس‌باکس، این کنترلر هم روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر کار می‌کند .
 
می‌توان آنالوگ‌های این دسته را با مدل‌های مختلفی که به همراه آن عرضه می‌شود عوض کرد و پشت دسته هم کلیدهای وجود دارد که با توجه به نیاز بازی‌کننده، تنظیم می‌شوند.اما فرق دسته‌ی Wolverine Ultimate با دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان، امکان تعویض کلیدهای D-Pad یا همان چهار جهت است.شاید بزرگترین ضعف این دسته را می توان این اعلام کرد که  دسته‌ی ریزر برخلاف دسته‌ی الیت، بی‌سیم نیست.
شرکت Razer همچنین نسخه‌ای از نرم‌افزار Synpase خودش را در فروشگاه ایکس‌باکس عرضه کرده است تا تنظیمات دسته از طریق آن صورت گیرد.
همرا با این کنترلر شرکت Razerچند آنالوگ قرار داده است تا کاربران بر حسب سلیقه خود از آن ها استفاده کنند.
پیش بینی می شود این کنترلر زیبا در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها