معرفی عجیب و غریب ترین موبایل های وی آی پی جهان

0
1104

کالاسودا_تولید کنندگان تلفن همراه معمولا برای تبلیغ برند خود تعدادی نسخه مخصوص از تلفن همراه خود را منتشر می کند.این تلفن های همراه مخصوص اصولا نسخه های منحصر به فرد هستند که توسط مجموعه داران جمع آوری می شود.

امروز می خواهیم ۱۰ گوشی عجیب و غریب در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

تلفن همراه شیائومی Mi 6X مدل Hatsune Miku

همیشه گفته اند که یک عکس می تواند بیانگر کل موضوع باشد.بعد از دیدن عکس این نسخه اختصاصی از برند شیائومی واقعا دیگر هیچ حرفی باقی نمی ماند.

این تلفن همراه ظاهری آبی رنگ داشت و حدود ۵۰۰۰ دستگاه از تلفن همراه در چین با قیمت ۳۱۷ دلار فروخته شد.در این پکیج همراه تلفن همراه یک باتری ۱۰۰۰۰mAh و یک کارت هدیه قرار داشت.

تلفن همراه Razer (ریزر)

در کنار خبر تولید تلفن های همراه مخصوص بازی ، کمپانی ریزر نسخه مخصوص خود را منتشر کرد که دارای طراحی مشکی و سبز رنگ و یک لوگوی خاص در پُشت این تلفن همراه بود. این شرکت حدود ۱۳۳۷ نسخه از این تلفن همراه را منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

تلفن همراه OnePlus6 طرح انتقام جویان

تلفن همراه OnePlus در زمان انتشار نسخه ای مخصوص هم به بازار عرضه کرد که در نوع خود چشمگیر بود.این تلفن همراه آرم فیلم انتقام جویان را در پُشت قاب خود دارا بود.یک قاب هم مزین به چهره مرد آهنین جز اشانتیون های این تلفن همراه بود.

این شرکت همچنین مسابقه ای را شروع کرد،هر فردی که بتواند شش قطعه تزئینی را با هر خرید خود پیدا کند برنده سفر تفریحی به سرزمین IMG در دبی می شد.

تلفن همراه Vivo Xplay6مدل استیون کِری

تلفن همراه ویوو در سال های اخیر توجه بسیاری به حسگر اثر انگشت داخلی برای تلفن های همراه خود داشته است.در همین بین هم توانست نسخه ای مخصوص از تلفن همراه Xplay6 خود را با طرح بسکتبالیست معروف استیون کِری راهی بازار کند.

یکی از مدل هایی که در نوع خود عجیب به نظر می رسید استفاده از عکس یک بسکتبالیست بود.

تلفن همراه LG مدل امضا شده

آیا از مدل V35 ThinQ ال جی لذت برده اید ولی به اندازه کافی برای شما خاص نبوده است؟ خب ال جی به این موضوع توجه کرد و نسخه اختصاصی این تلفن همراه را راهی بازار خواهد کرد.ظاهر این تلفن همراه تفاوت بسیاری با نسخه معمولی خود نکرده است و همان صفحه سرامیکی خود را حفظ کرده و تنها در بخش حافظه داخلی تغییراتی اعمال شده است.

حدود ۳۰۰ نسخه از این تلفن همراه در کره جنوبی با قیمت حدودا ۱۷۹۲ دلار از تاریخ ۱۳ آگوست به فروش خواهد رسید.

تلفن همراه هوآوی Mate RS مدل پورشه

تلفن همراه هوآوی P20 Pro یکی از تلفن های همراه فوق العاده می باشد اما هنوز می شود ارتقاهایی برای تلفن همراه اعمال شود.به همین خاطر از این تلفن همراه فوق العاده رونمایی شد.برای توصیف بهتر این تلفن همراه می توانیم بگوییم که اگر Mate 10 و P20Pro بچه دار شوند این تلفن همراه جذاب بوجود می آید. قیمت این تلفن همراه با ظرفیت ۲۵۶GB و ۵۱۲GB به ترتیب ۲۱۰۳ دلار و ۲۰۹۵ دلار است.

تلفن همراه Oppo Find X مدل لامبورگینی

این هم یکی دیگر از تلفن های همراه با طرح خودرو است که نسبت به مُدل معمولی آن تفاوت قیمت فاحشی دارد.تکنولوژی شارژ سریع در این تلفن همراه بی تظیر است.ظاهر کربنی شکل این تلفن همراه می تواند کاربران زیادی به سمت خود جلب کند.

قیمت این تلفن همراه در بازار ۱۶۹۹ یورو است که در نوع خود بی نظیر می باشد.

تلفن همراه HTC One M8 مدل X PHUNK

در سال ۲۰۱۴ HTC برای این که تعریف و تمجیدی از تلفن همراه One M8 خود کرده باشد از این مدل مخصوص رونمایی کرد.طراحی بی نظیر این تلفن همراه توانست خیلی از افراد را شیفته خود کند.

تلفن همراه Vertu TI مدل فراری

قطعا شما نام این برند را شنیده اید و از مدل های این تلفن همراه هم خبر دارید.این شرکت خدمات شبانه روزی به کاربران خود ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر می باشد اما در سال ۲۰۱۳ این شرکت پای خود را فراتر گذاشت و کاری نوین انجام داد.

این شرکت تلفن همراه Vertu TI را با طراحی فراری با قیمت ۱۶۳۰۹ دلار به بازار عرضه کرد.

تلفن همراه Meitu M8s مدل دراگون بال زد ، دورامون ، کیتی و ..

برای این که بحث این تلفن های همراه عجیب و غریب را تمام کنیم به معرفی آخرین گوشی می پردازیم. می خواهیم در مورد تلفن همراه Meitu M8s صحبت کنیم.

این تلفن همراه با طراحی های متخلفی به بازار عرضه شد که بی نظیر بود.این تلفن های همراه مناسب طرفداران همیشگی این شخصیت های کارتونی می باشد.

این چهار تلفن همراه دارای طراحی فوق العاده و تکنولوژی های به روز می باشند.

خب به پایان این مقاله رسیدیم ، ما در این مقاله ۱۰ تلفن همراه خاص را که تا الان به بازار عرضه شده است را به شما معرفی کردیم.حتما در آینده باز هم گوشی های جدیدی به بازار خواهد آمد و خواهیم دید که گوشی دیگری به این لیست اضافه خواه شد یا خیر.

شما فکر می کنید تلفن های همراه دیگری بود که در این لیست می توانستند حضور داشته باشند؟شما می توانید این تلفن های همراه را به ما در بخش کامنت های معرفی کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها