معرفی لندروور دیفندر 250 هزار دلاری توسط هیمالیا

0
988

کمپانی‌های افترمارکت و تیونینگ همچنان به دست‌کاری لندروور دیفندر ادامه می‌دهند و این در حالی است که چند ماهی از معرفی نسل جدید این آفرودر مشهور می‌گذرد.

به گزارش کالاسودا به نقل از پدال، هیمالیا یکی از این نمونه‌هاست و کمپانی چارلستون (شرکتی در کارولینای جنوبی) آن رامعرفی کرده است. این محصول تیون شده در واقع یک لندروور دیفندر 110 کروکب است که از پیشرانه LS3 استفاده کرده و راحتی و اشرافیت را با همان عملکرد جذاب در آفرود ترکیب کرده است.

در قلب این خودروی سفارشی پیشرانه جدید LS3 با حجم 6.2 لیتر متعلق به کوروت قرار گرفته که قدرت بیش از 525 اسب بخاری و گشتاور 671 نیوتون متری دارد. با وجود چنین قدرت و گشتاور چشمگیری، احتمالاً دیفندر در عبور از موانع گوناگون مشکل چندانی نخواهد داشت.

جدای از تغییر پیشرانه، این پروژه سفارشی دارای سیستم سوخت‌رسانی کاملاً جدید، ترمزهای دیسکی پرفورمنس، سیستم‌های برقی متفاوت و سیستم تهویه مطبوع کاملاً جدید می‌باشد. کابین نیز سفارشی ساخته شده و در آن بخش شاهد صندلی‌های چرمی با دوخت های الماسی مشکی، داشبورد مدرن پوما با عناصر فیبر کربنی، فرمان مومو و سیستم صوتی سفارشی با صفحه لمسی آلپاین هستیم.

هیمالیا همچنین متریال عایق صدای دیفندر را بهبود بخشیده و ادعا می‌کند این آفرودر هم‌اکنون از نظر صدای کابین در سرعت 113 کیلومتر در ساعت قابل‌مقایسه با شاسی بلندهای مدرن است. این در حالی است که محصول سفارشی هیمالیا از لاستیک‌های بزرگ آفرود سود می‌برد.

واضح است که هیچ موضوع بد و منفی درباره این خودرو وجود نداشته ولی خب اگر قیمت پیشنهادی را مشاهده کنید شاید نظرتان عوض شود! این دیفندر تیون شده قیمت 250 هزار دلاری داشته و به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از لامبورگینی اوروس یا بنتلی بنتایگاست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها