معرفی هدفون +Beats Studio Buds اولین هدفون شفاف اپل

0
97

هدفون بی سیم +Beats Studio Buds، ایربادز اپل به‌صورت رسمی معرفی شده و دارای حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری بالاتر و یک رنگ شفاف خاص است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena ،در میان رقبا، مجموعه هدفون‌های بیتس در حال گسترش است و این به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و کنترل بیشتر بر صنعت صوتی بی سیم برای اپل است.

اپل از طراحی شفاف Nothing Ear (1) 2021 و Ear (2) که اوایل امسال رونمایی شد؛ کپی برداری کرده است.

اینطور نیست که Beats Studio Buds+ همه چیز را کپی برداری کرده باشد، بلکه شکل، سری هدفون و شکل و اندازه کیس شارژ منحصربه فرد است.

علاوه بر این، نسخه شفاف تنها یکی از سه گزینه‌ای است که از امروز می‌توان سفارش داد، مدل‌های دیگر به رنگ‌های عاجی -طلایی و مشکی با رگه‌های طلایی در دسترس هستند.

هر سه مدل رسماً 169.99 دلار قیمت دارند، و پیش‌بینی می‌شود که Studio Buds Plus  افزایش حدود 20 دلاری نسبت‌به مدل اصلی داشته باشد.

این هدفون‌های بی سیم با حذف نویز فعال، حالت شفافیت، صدای چند بعدی، مقاومت IPX4 ، بلوتوث کلاس 1، تا 9 ساعت باتری بدون وقفه برای گوش کردن به موسیقی، 36 ساعت عمر باتری ترکیبی، کیس شارژ جیبی با رابط USB-C و طراحی شفاف تولید شده است.

در +Beats Studio Buds عمر باتری، اتصال و سازگاری با iOS و اندروید و کیفیت کلی صدا همگی ارتقا یافته‌اند.

گفته می‌شود Studio Buds+ با یک بار شارژ تا 9 ساعت دوام می‌آورد. البته کیس هنوز از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

چه کاربر آیفون یا گوشی اندرویدی باشید، فرایند جفت شدن سریع و اتصال قوی است.

آخرین مورد تماس “با کیفیت بالا” است. با میکروفون‌های «ارتقای‌شده»، الگوریتم صوتی «هوشمند» و معماری آکوستیک «جدید» کیفیت صدا بسیار بیشتر شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها