مقایسه جالب نسل قبلی و جدید رولزرویس فانتوم

0
1072

با قیمت پایه‌ی 452750 دلاری، رولزرویس فانتوم 2020 یکی از گران‌ترین خودروهای بازار آمریکاست. به همین منوال، فانتوم سال 2004 نیز بهای بین 70 تا 80 هزار دلاری بسته به میزان کارکرد و شرایط کلی خودرو دارد؛ اما خرید کدام‌یک از این خودروها سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تری است؟ در ادامه شاهد ویدئویی جامع از مقایسه هفتمین و هشتمین نسل فانتوم خواهیم بود تا بدانیم که هریک چه وضعیتی دارند.

به گزارش کالاسودا به نقل از پدال، دقیقاً 16 سال جدایی بین دو خودرو وجود دارد اما اگر تنها به طراحی ظاهری اهمیت می‌دهید نمی‌توانید فاصله بین دو خودرو را خیلی زیاد بدانید. تنها کافی است به تفاوت بین سری 7 مدل 2020 و سری 7 مدل 2004 فکر کنید تا ایده‌ی بهتری به دست آورید. فانتوم قدیمی‌تر از رینگ‌های 24 اینچی سفارشی استفاده کرده که باعث می‌شود طراحی مینیمالیستی اما در کل عجیب ایجاد شود هرچند نمی‌توان چشم را روی ابهت کلی فانتوم بست.


دست‌اندرکاران کانال یوتیوب Throttle House نگاهی هم به کابین این دو لیموزین فوق لوکس داشته‌اند و واضح است که فانتوم جدید متریال بهتر و تکنولوژی‌های به‌روزتری دارد. فانتوم 2004 از کابینی با حس کلاسیک‌تری سود برده و مخصوصاً این موضوع در بخش جلویی و فرمان خودش را نشان می‌دهد.

Rolls-Royce Phantom
درب‌های برعکس بازشوی فانتوم موسوم به خودکشی قطعاً حس خاص این خودرو را تشدید می‌کنند. البته رولزوریس دیگر نمی‌خواهد که درب‌های فانتوم را با چنین نام‌هایی خطاب کنیم.


رولزرویس این درب‌ها را درب‌های کوچ می‌نامد. این خودروساز بریتانیایی دیگر نمی‌خواهد که کانال‌های یوتیوبی و رسانه‌ها از چنین نام هایی برای درب‌های خاص فانتوم استفاده شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها