منتظر آتش بازی اپل در مراسم WWDC باشید!

0
331
منتظر آتش بازی اپل در مراسم WWDC باشید!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد شرکت اپل و مراسم WWDC امسال منتشر شده که نشان می دهد این شرکت سورپرایزهای جذابی دارد و باید منتظر آتش بازی اپل در مراسم WWDC باشیم.

مراسم WWDC و اتفاقای این مراسم

اگر شما هم اخبار مربوط به شرکت اپل را دنبال می کنید احتمالا در جریان هستید که مراسم کنفرانس توسعه دهندگان در سراسر جهان یا همان WWDC در هفته اول یا دوم ماه ژوئن برگزار خواهد شد و باید بگوییم که خیلی از کاربران منتظر این مراسم هستند اما هنوز روز این مراسم مشخص نیست و ولی ما از جاهایی فهمیدیم که روز مراسم WWDC کی خواهد بود.

رزرو جای مراسم از سوی شرکت اپل

اولین سند در این زمینه مرکز McEnery است که همیشه میزبان مراسم های توسعه دهندگان شرکت اپل بوده و حالا برای یک مراسم دیگر در تاریخ 10 ژوئن این مرکز رزرو شده است. این خیلی خوب است ولی همیشه این موضوع وجود دارد که شرکت اپل فضای دیگری را برای این مراسم در نظر بگیرد اما سند اصلی از دفتر سن خوزه این شرکت به گوش رسیده است. این دفتر در تقویم کاری خود در ماه ژوئن روز ششم را حضور تیم سن خوزه در مراسم WWDC آماده کرده است. این موضوع را مدیر مراسم های شرکت اپل برایان مورفی آماده سازی کرده است.شایعات در شرکت اپل در مراسم WWDC

شایعات در شرکت اپل در مراسم WWDC

احتمال خیلی زیادی در این زمینه وجود دارد که این مراسم در روز چهارشنبه ششم ژوئن برگزار شود و روز سوم ژوئن خواهد بود. در این مراسم امکان دارد که شرکت اپل از iOS و tvOS 13 ، watch OS 6 ، macOS 10.15 رونمایی خواهد شد. البته تمام این ها شایعاتی است که در مورد شرکت اپل شکل گرفته است ولی هنوز از اتفاقاتی که در این مراسم رخ خواهد داد خبری نیست ولی احتمال خیلی زیادی دارد که شرکت اپل از سیستم حالت تیره برای تمام برنامه های خود رونمایی کند.

مراسم اپل در WWDC سال گذشته

اپل در جریان کنفرانس توسعه ‌دهندگان طبق معمول نسخه‌ جدید سیستم ‌‌های عامل‌ خود در پلتفرم‌های مختلف را رونمایی کرد. آنها نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل macOS را با نام موهاوی رونمایی کردند که امکان استفاده از حالت تیره را نیز به همراه دارد. iOS 12 سیستم‌ عامل مهم دیگر اپل است که با بهبودهایی در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون و آیپد های اپل قرار خواهد گرفت. شاید یکی از ویژگی‌های جالبی که اپل در مراسم خود رونمایی کرد، امکان اجرای اپلیکیشن‌ های iOS در مک باشد که به لطف UIKit ممکن شده است. watchOS 5 برای اپل واچ و tvOS از جمله‌ سیستم ‌‌های عامل‌ دیگر اپل بودند که نسخه‌ جدید آن‌ها رونمایی شد.

در کنار رونمایی از نسخه‌ی جدید سیستم ‌های عامل‌، اپل شماری از اپلیکیشن‌های خود را نیز با قابلیت‌های جدیدی همراه کرد؛ برای مثال باید به ویژگی ‌های جدید سیری و اپلیکیشن Photos اشاره کرد.

نظر شما در مورد مراسم شرکت اپل در بخش توسعه دهندگان چیست؟

آیا شما هم منتظر سورپرایزهای این شرکت هستید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها