مهلت دو روزه برای استفاده از کارت سوخت

0
135

استفاده از کارت سوخت که قرار بود از امروز اجباری شود از سه شنبه الزامی می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، استفاده از کارت سوخت قرار بود از امروز اجباری شود اما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ۲ روز مهلت به مردم داده است.

بنابراین گزارش، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد تاکید کرد.

این در حالی است که قرار شده جایگاه های عرضه بنزین هنوز کارت های سوخت خود را در اختیار دارند و می توانند به مالکانی که کارت سوخت دریافت نکرده اند کمک کنند.

یادآور می شود، از سال گذشته دولت استفاده از کارت سوخت را از تاریخ ۲۰ مرداد ۹۸ الزامی اعلام کرد و مالکان خودروها ملزم به دریافت کارت سوخت شدند. تعدادی از مالکان خودرو از گذشته کارت سوخت خود را در اختیار داشته اند و باقی مالکان از طریق وبسایت شرکت پخش فرآورده های نفتی و پلیس +۱۰ اقدام به تهیه کارت سوخت کردند.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حدود ۵۰۰ هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و درباجه‌های معطله پست می‌باشد. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه کنند.

این شرکت اعلام کرده که  در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام نمایند. لازم به توضیح است که تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها