اختراع اپلیکیشن مرد ژاپنی برای سنجش میزان مواد قندی نوشیدنی ها

0
330
اختراع اپلیکیشن مرد ژاپنی برای سنجش میزان مواد قندی نوشیدنی ها

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چه میزان مواد قندی از طریق نوشیدنی هایی که از سوپرمارکت می خرید مانند شیر، آبمیوه و … وارد بدنتان می شود؟ مطمئنا داشتن این اطلاعات تغذیه ای به شما کمک می کند که بدن سالم تری داشته باشید.

پیش از این به جز خواندن برگه اطلاعات روی نوشیدنی چگونه می توانستید ببینید که چند گرم قند در نوشیدنی شما وجود دارد ؟ اگر شما در حال حاضر مقیاس وزن قند را در اختیار ندارید، می توانید با کمک اپلیکیشن هایی این کار را انجام دهید.

اگاهی از میزان قند با اسکن نوشیدنی

در ژاپن، یک مرد به نام دایکی شیمیزو تصمیم گرفت که به درک بهتر اینکه چقدر شکر در نوشیدنی هایش وجود دارد کمک کند و از آن زمان یک اپلیکیشن برای این کار طراحی کرده است. طرز استفاده از این کار بسیار ساده است. از طریق این اپلیکیشن، بارکد  نوشیدنی را اسکن می کنید و سپس تصویری نمایش داده می شود که نشان می دهد چقدر شکر در آن نوشیدنی وجود دارد.

اگاهی از میزان قند با اسکن نوشیدنی

اطلاعات تغذیه ای مواد غذایی با دیگر برنامه ها

این در واقع اولین بار نیست که ما چنین برنامه هایی را دیده ایم. به عنوان مثال، MyFitnessPal یکی از برنامه هایی که  دارای توانایی اسکن کردن بارکد های اقلام مواد غذایی برای بالا بردن اطلاعات تغذیه ای در مورد مواد غذایی است. با این حال، تفاوت اصلی این برنامه با اپلیکیشن هایی مانند Shimizu این است که می تواند اطلاعات را تجسم کند، بنابراین شما باید با کمک نمای تصویری می بینید که چقدر مکعب های شکر در نوشیدنی شما وجود دارد.

اطلاعات تغذیه ای مواد غذایی با دیگر برنامه ها

زمان انتشار رسمی

متاسفانه، خبر بد این که این برنامه هنوز برای دانلود در دسترس نیست. به گفته شیمیزو در پاسخ به کاربرانی که تقاضای این برنامه را داشتند، این برنامه در واقع یک سال پیش توسعه یافته بود اما منتشر نشده بود. با این حال، با توجه به تقاضا و مورد محبوبیت قرار گرفتن این اپلیکیشن، او تصمیم گرفته است که آن را از طریق فروشگاه اپ استور اپل که در حال حاضر در انتظار تصویب است، در دسترس قرار دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها