مواردی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد

0
384
مواردی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد

خرید گوشی موبایل بدون شک جذابیت های بسیاری برای کاربران دارد، در بازار جهانی برند های بسیار زیادی وجود دارد و کاربران برای خرید یک گوشی موبایل تنوع بسیار زیادی دارند با این وجود در بازار ما این تنوع وجود ندارد، حال قصد داریم به بررسی مواردی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد بپردازیم.

نوع صفحه نمایش

یکی از مواردی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد نوع پنل صفحه نمایش است، در حال حاضر برترین گوشی های هوشمند از پنل صفحه نمایش آمولد بهره می برند و بیشتر گوشی های موبایل نیز با پنل ال سی دی روانه بازار فروش می شوند. با این وجود تفاوت های بسیاری میان شرکت های سازنده صفحه نمایش وجود دارد. در حال حاضر کمپانی های سامسونگ و BOE محصولات با کیفیتی را وارد بازار فروش می کنند.

نوع پردازنده مهم تر از فرکانس و تعداد هسته های آن است

از دید بسیاری از کاربران مهم ترین موضوعی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد بحث پردازنده است. این روزها پردازنده های متنوعی در بازار وجود دارند و جذابیت های سخت افزاری و قیمتی خاصی را برای کاربران فراهم کرده است. قبل از خرید گوشی هوشمند بهتر است به این موضوع دقت کنید که نوع پردازنده و معماری آن بسیار مهم تر از سایر ویژگی های پردازنده است.

نوع لنز و قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی اهمیت بسیار بالایی دارند

بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند قبل از خرید به تعداد لنز ها و مگاپیکسل های گوشی های هوشمند توجه می کنند، مهم تر از تمام این موارد تحقیق در مورد لنز های موبایل و این موضوع که قابلیت هوش مصنوعی در کدام گوشی هوشمند وجود دارد از مهم ترین مواردی که قبل از خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها