موبایلی برای گیمرها با قابلیت ضبط ویدیوی 8K

0
292

کمپانی نوبیا موبایلی را به بازار ارائه می کند که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 8K را داراست. این موبایل جدید یعنی Nubia Red Magic 3 برای بازی کردن طراحی شده و گیمرها را خوشحال می کند. این گوشی جدید درعین حال از سیستم خنک کننده داخلی مثل لپ تاپها بهره می برد.

دوربین اصلی گوشی Red Magic 3 ، دوربینی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و سنسور Sony IMX586 همراه با یک دوربین جلویی 16 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک سنسور است.اما قابل توجه ترین توانایی این گوشی جدید، قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 8K است که کیفیت تصاویر را درحد حیرت آوری بالا می برد.

این مدل جدید برند Nubia به علاوه یک مدل عکاسی اسلوموشن دارد که تا 1920 fps (فریم درثانیه) است.

نمایشگر گوشی Red Magic 3 نمایشگری FHD + AMOLED  6.65 اینچی است که توان ارتقای 90 هرتزی نیز دارد و همین باعث شده تا بتوان با این موبایل بازیهایی مثل Vainglory, Forsaken World, Heroes of the Multiverse و Peak Tank را انجام داد.

ویژگی های منحصر به فرد برای گیمرها

در طراحی و ساخت این موبایل تنها جوانب بصری مدنظر قرار نگرفته و کیفیت صدا در این گوشی نیز حیرت آور است؛ به عنوان مثال بلندگوهای استریوی جلویی موبایل به سان تکنولوژی DTS  Surrounding کار می کنند و بدین ترتیب شرایط برای گیمرها فراهم می شود تا حس ایده الی درهنگام بازی کردن داشته باشند.

این گوشی موبایل ویژه برای گیمرها طراحی شده است. یکی دیگر از نوآوری های به کار رفته دراین موبایل، این است که دارای سیستم داخلی خنک کننده است؛ تا به حال کمپانی هایی مثل ایسوس و بلک شارک، سیستم تهویه خارجی برای گوشیهای مخصوص اسمارت فونشان برای گیمرها طراحی کرده بودند ولی نوبیا این سیستم خنک کننده را در داخل گوشی به کار گرفته است.

سیستم خنک کننده Red Magic 3

بدین ترتیب Red Magic 3 نه تنها دارای یک لوله گرمایش مسی برای عبور مایع خنک کننده است، بلکه دارای سیستم تهویه خنک کننده درونی نیز هست؛ این سیستم تهویه کوچک، بی سروصدا کار می کند ولی سرعت کارکردن آن تا 14هزار دور در ثانیه خواهد بود.

به علاوه این سیستم می تواند بی وقفه برای 30 هزار ساعت کار کند؛ هرچند که کمپانی نوبیا اعلام کرده که در آزمایشات انجام شده، این سیستم تهویه با چه سرعتی کار می کرده است.

تکنولوژی خنک کننده به کار رفته در گوشی جدید نوبیا، پنج برابر بهتر از متدهای خنک کننده passive معمولی است و این به منزله تضمینی برای داشتن تجربه بازی بدون مشکل در طول زمانی طولانی خواهد بود.

Red Magic 3 به علاوه یک سوئیچ سخت افزاری دارد که بتوان آن را به تبلت Red Magic Game Space 2.0 متصل کرد و بدین ترتیب به آرشیو بیشتری از بازیها و تنظیمات بیشتر دسترسی پیدا کرد.

گوشی رد مجیک 3، یک گوشی اندروید 9 با Qualcomm Snapdragon 855  است که حافظه اش تا 12 گیگابایت رم و 256 ظرفیت انبار اطلاعات می رسد و باتری آن 5000 mAh است که قابلیت شارژ سریع با USB تا 27 وات را داراست.

قرار براین بود که کمپانی نوبیا این مدل گوشی را در ماه می در چین به بازار عرضه کند و قیمت آن حدودا 385 یورو تا 573 یورو (بسته به میزان رم و حافظه آن ) است. طبق برنامه ریزی ها قرار بود که این مدل گوشی دراواخر ماه می در آمریکا، کانادا ، انگلیس و اروپا به بازار ارائه شود.

 

https://www.lavanguardia.com/tecnologia/20190429/461926271209/lanzan-telefono-capaz-grabar-video-8k-nubia.html

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها