آیا موبایل ال جی V40 برترین دوربین گوشی موبایل را دارد؟

1
1520
آیا موبایل ال جی V40 برترین دوربین گوشی موبایل را دارد؟

آیا موبایل ال جی V40 برترین دوربین گوشی موبایل را دارد؟کالاسودا- موبایل ال جی V40  در نهایت با پنج لنز دوربین اصلی رونمایی شد. این گوشی هوشمند نقطه ی امیدی برای برند کره ایل ال جی محسوب می شود که این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی کند. موبایل ال جی V40  دارای سه لنز دوربین اصلی و دو لنز دوربین سلفی است. این لنز ها ترکیب بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند و به راحتی می تواند در بخش دوربین تمام نیاز های کاربران را برطرف کند. حال قصد داریم به بررسی این گوشی هوشمند قدرتمند در بخش دوربین بپردازیم.

دوربین اصلی موبایل ال جی V40   ؛ سه لنز با کاربردهای متفاوت

لنز اصلی موبایل ال جی V40  در مقایسه با پرچمدار سابق این برند کره ای تفاوت های بسیار زیادی داشته است. ال جی از لنز 12 مگاپیکسلی برای این گوشی استفاده کرده است. این لنز قدرتمند دارای لرزشگیر OIS است و به دلیل بهره مندی از گشودگی دریچه دیافراگم 1.5 حساسیت بسیار زیادی در بخش جذب نور دارد.

لنز دوم این پرچمدار قدرتمند یک لنز 16 مگاپیکسلی است. این لنز برای تصویر برداری با زوایه دید بسیار عریض است و می تواند 107 درجه را هنگام تصویر برداری پوشش دهد. این لنز که در ابتدا تنها در برند ال جی مورد استفاده قرار می گرفت این روز ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است و سامسونگ نیز در میان رده های خود استفاده می کند، حال باید دید ال جی که برای اولین بار از این لنز استفاده کرده است می تواند عملکرد بهتری داشته باشد یا برند اول کره جنوبی در این رقابت پیروز می شود. لنز سوم نیز یک زوم اپتیکال تا دو برابر را برای کاربران امکان می سازد و 12 مگاپیکسلی خواهد بود. این سه دوربین اصلی قابلیت های بسیار جالبی رابرای کاربران به همراه می اورد.

آیا موبایل ال جی V40 برترین دوربین گوشی موبایل را دارد؟

دوربین سلفی ال جی V40   ؛ پرچمداری با سلفی دوگانه

بیشتر برند های گوشی موبایل دوربین سلفی دوگانه را برای میان رده های خود انتخاب می کنند اما شرکت کره ای ال جی برای پرچمدار جدید خود از دو لنز برای دوربین سلفی استفاده کرده است. لنز های دوربین سلفی ال جی V40    8 و 5 مگاپیکسل خواهد بود. لنز اصلی دوربین سلفی هشت مگاپیکسل است و اگر عکس برداری با زاویه دید بالاتر دارید می تواند لنز پنج مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند را نیز فعال کنید. ال جی در بخش دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز مانند پرچمدار سال گذشته از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده که علاوه بر تشخیص چهره بهتر شرایط مناسب تری را برای عکاسی ایجاد می کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
BEHNAM
BEHNAM
5 سال پیش

دروود.با توجه به اینکه دوربینهای اصلی گوشی جدید الجی نمیتوانند بطور همزمان در شکار سوژه عمل کنند لذا دچار یک بهم ریختگی در تصویر و کیفیت خواهیم بود.مانور سینماتوگرافی این دوربینها هم چندان چنگی به دل نمیزند.