موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X رکورد شکنی کرد

0
2558
موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X رکورد شکنی کرد

موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X رکورد شکنی کردکالاسودا- موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X این روز ها تمام توجهات کاربران و علاقه مندان گوشی های هوشمند را به سمت خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند روز گذشته توانست رکورد جالبی در بخش فروش نیز از خود به جای بگذارد. این گوشی هوشمند دارای دو صفحه نمایش مجزا است.

موبایل با دو صفحه نمایش نوبیا با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

این گوشی هوشمند در نسخه نسخه به فروش خواهد رسید. زد تی ای قصد دارد نسخه 64 گیگابایت و رم نرم افزاری شش گیگابایتی را با قیمت 473 دلار به فروش برساند. نسخه رم هشت گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با قیمت 530 دلار در اختیار کاربران قرار می دهد و گران ترین قیمت این محصول نیز 602 دلار خواهد بود و رم نرم افزاری این محصول هشت گیگابایت خواهد بود و زد تی ای حافظه داخلی 256 گیگابایت را در نظر گرفته است.تمام این محصولات با اندروید 8 روانه بازار فروش خواهند شد و سپس به روز رسانی اندروید 9 را دریافت می کنند.

موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X رکورد شکنی کرد

موبایل با دو صفحه نمایش Nubia X رکورد فروش خیرده کننده ایی زد

این گشوی هوشمند یک اتفاق جالب را در کمتر از یک دقیقه رقم زد. برطبق گزارش های موجود این گوشی هوشمند در مدت 57 ثانیه توانست حدود صد هزار گوشی موبایل خود را به فروش برساند. زد تی ای به صورت رسمی این موضوع را تایید کرده و این شرکت اعلام کرد که فروش رسمی این محصول از روز 11 نوامبر آغاز خواهد شد.

گوشی هوشمند nubia X  با چه صفحه نمایش های در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

به طور کلی صفحه نمایش این موبایل خاص ترین ویژگی nubia X است.  صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود، صفحه نمایش دوم این موبایل کمی کوچکتر است و شاهد صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن اچ دی برای صفحه نمایش دوم این گوشی هوشمند هستیم. این دو صفحه نمایش کیفیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و به نظر استفاده از این گوشی موبایل بسیار هیجان انگیز خواهد بود. به طور کلی این دو صفحه نمایش به خوبی می تواند در بخش تبلیغات هر کاربری را به سمت خود بکشاند، اما بررسی این موضوع که وجود دو صفحه نمایش در یک گوشی هوشمند  چه کاربردی دارد سوالی بسیار جالب از سازندگان گوشی موبایل Nubia Z18S می تواند باشد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند و صفحه نمایش های جالبش چیست؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها