معرفی بهترین گوشی ها با قیمت بین 5 تا 8 میلیون

0
7443

خرید موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان این روزها در شرایطی انجام می شود که تا مدتی پیش کاربران می توانستند با این رده قیمت، گوشی های پرچمدار را انتخاب کنند. با این وجود اگر قصد بهترین خرید موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان را داشته باشید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که قصد داریم در این مطلب به بررسی آنها بپردازیم. در این میان برندهای سونی، سامسونگ، هوآوی و موتورولا نمایندگانی داشته که هرکدام ویژگی های جذابی دارند.
 

سامسونگ؛ پرطرفدارترین برند برای خرید گوشی با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان

بیشتر گوشی های سامسونگ در این رده قیمت قرار دارند، به همین دلیل کاربران انتخاب های بیشتری در این بخش خواهند داشت. از دید بسیاری از کاربران، بهترین خرید موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان مربوط به گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ است. قیمت بدون گارانتی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ نزدیک به 7میلیون و 800هزار تومان است، در صورتی که با گارانتی آن یک میلیون تومان بیشتر قیمت دارد. گوشی گلکسی اس 9 نیز در کنار این محصول قرار می گیرد و قیمتی حدود 7میلیون و 600هزار تومان دارد. همچنین گوشی اس 8 پلاس نیز با قیمتی در حدود 7میلیون تومان به فروش می رسد.
در کنار پرچمداران سال گذشته برند سامسونگ، گوشی A8 سامسونگ نسخه 2018 نیز قیمتی در حدود 5میلیون و 200هزارتومان دارد.
خرید موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان

هواوی و پرچمداران سال گذشته

کمپانی هواوی در این بخش، پرچمداران خاص سال گذشته خود را دارد. در میان بهترین خریدهای موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان، پی 20 هواوی 7میلیون و 200هزار تومان و پی 20 پرو نیز حدود 8میلیون تومان قیمت دارد.
سونی در میان گزینه های بهترین خرید موبایل با قیمت بین 5 تا 8 میلیون تومان
با وجود اینکه کمپانی سونی این روزها در بازار ایران بسیار کمرنگ شده است، در این رده قیمت، گوشی سونی ایکس زد پرمیوم را دارد. این گوشی هوشمند، که در کنار موتورلا گزینه های خرید موبایل در این رده قیمت با اندروید هفت هستند، حدود 6میلیون و 200هزار تومان قیمت دارد که می تواند برای طرفداران این برند جذابیت های زیادی داشته باشد.

موتورولا و حضور یک گوشی هوشمند شگفت انگیز

گوشی هوشمند موتو زد 2 یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند در این بخش به شمار می رود. این گوشی موبایل قابلیت های بسیار جالبی دارد و با قیمتی در حدود 5میلیون و 200هزار تومان به فروش می رسد.
در این رده قیمت، گوشی های هوشمند جالب توجه زیادی هستند که ویژگی های جذابی دارند، با این وجود تقاضای زیادی برای این رده قیمت در بازار وجود ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها