بررسی گوشی های موبایل با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان (دی 97)

0
4454
بررسی گوشی های موبایل با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان (دی 97)

گوشی های موبایل با محدوده قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان طرفداران بسیار زیادی در بازار ما دارند، در نتیجه بررسی این رده قیمتی بسیار مورد توجه خواهد بود. در میان گوشی های موبایل با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان، سامسونگ و هواوی نمایندگان بسیار جذابی دارند. با مرور قیمت های برخی مدل های گوشی های هوشمند با ما همراه باشید.

سامسونگ و حضور نمایندگان پرتعداد در میان گوشی های با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان

گوشی های هوشمند سامسونگ در این رده قیمتی بسیار متنوع هستند؛ در این بخش می توان گوشی های هوشمند گلکسی جی 7 پرایم 2 را با قیمت 2میلیون و 500هزار تومان خریداری کرد. گوشی هوشمند جی 5 پرو نیز 2میلیون و 700هزار تومان قیمت دارد و جی 7 پرو 3میلیون تومان قیمت دارد. در کنار این محصول می توان موبایل جی 6 پلاس را با قیمتی در حدود 3میلیون تومان خریداری کرد. در این بخش تمام نمایندگان سامسونگ قیمتی نزدیک به هم دارند و کاربرانی که قصد خرید گوشی موبایل تا 3میلیون تومان را داشته باشند، می توانند انتخاب های متعددی برای خرید داشته باشند.سامسونگ و حضور نمایندگان پرتعداد در میان گوشی های با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان

برندهای هواوی و آنر در میان گوشی های این رده قیمتی بسیار پرطرفدار هستند

گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی یکی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمند سال جاری محسوب می شود. این گوشی موبایل با چهار لنز دوربین و پردازنده قدرتمند، یکی از برترین خریدهای گوشی های موبایل با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان محسوب می شود. گوشی هوشمند نوا 3e نیز با ظاهری شبیه آیفون ایکس در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند به تازگی قیمت مناسبی در بازار فروش پیدا کرده و توانسته فروش خود را در بازار موبایل افزایش دهد.

برند آنر این روزها یک بازوی قدرتمند برای کمپانی هواوی محسوب می شود. گوشی هوشمند آنر 7 ایکس که شباهت های بسیاری به موبایل میت 10 لایت دارد، هر زمانی که در بازار موجود باشد، با فروش بسیار زیادی جلب توجه می کند. این گوشی هوشمند از معدود گوشی های موبایل است که از محافظ صفحه گوریلا گلس بهره می برد.برندهای هواوی و آنر در میان گوشی های این رده قیمتی بسیار پرطرفدار هستند

شیائومی؛ برند رو به رشد در بازار ایران

برند چینی شیائومی در بخش گوشی های با این رده قیمت، تنها یک نماینده دارد؛ گوشی هوشمند Mi A2 که یکی از پرطرفدارترین گوشی های با این رده قیمت است. این گوشی موبایل 3میلیون تومانی، تنها محصولی به شمار می رود که حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد و یک خرید بسیار خوب درطول روزهای اخیر به شمار می رود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها