گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s رقیبی برای پرچمدار ال جی خواهد بود

0
1182
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s رقیبی برای پرچمدار ال جی خواهد بود

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s رقیبی برای پرچمدار ال جی خواهد بودکالاسودا- برخی از ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s یه همان میان رده سامسونگ به چهار دوربین اصلی فاش شد. کمپانی کره ای سامسونگ مدتی پیش گوشی هوشمندی با سه لنز دوربین را رونمایی کرد، حال به نظر می رسد در روز 11اکتبر شرایط جالبی را این برند کره ای برای کاربران به همراه آورد.امروز خبر های جالبی از گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s منتشر شذ که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم:

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s با چه دوربین هایی عرضه می شود؟

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s با چهار لنز با کیفیت عرضه خواهد شد. لنز اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s یک لنز 24 مگاپیکسلی خواهد بود.اطلاعات زیادی از این لنز منتشر نشذه اما گشودگی دریچه دیفراگم این لنز 1.7 خواهد بود. لنز ذوم یک لنز 5 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود که آن نیز گشودگی دریچه 2.2 خواهد داشت.لنز سوم این گوشی هوشمند در مورد فناوری مورد استفاده ال جی است. لنز با زوایه فوق عریض این روز ها بسیار مورد توجه کاربران است و در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s باید شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی باشیم، این لنز عریض نیز دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2.4 است. اما لنز چهارم تا دو برابر زوم اپتیکال را برای کاربران فراهم می کند.این لنز که کمتر توسط گوشی های هوشمند اندرویدی در اختیار کاربران قرار می گیرد یک لنز 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

با این شرایط به نظر می رسد سامسونگ رقابت ساختی را با برند های دیگر به خصوص هوآوی در بخش دوربین آغاز کرده است، اما تا روز رونمایی از این محصول باید منتظر ماند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s آیا در بخش پردازنده نیز قدرتمند خواهد بود؟

سامسونگ بعید به نظر می رسد در ساخت این گوشی موبایل از پردازنده ای قدرتمند تر از اسنپدراگون 660 استفاده کند. این برند کره ای قصد دارد موبایل خود را با شش گیگابایت رم نرم افزاری و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار فروش کند، طبق ادعای سامسونگ این گوشی هوشمند از کارت حافظه 512 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد. حال با این وجود به نظر می رسد این گوشی هوشمندمشکلی برای اجرای بازی های گرافیکی نداشته باشد. سامسونگ این گوشی موبایل را با باتری 3720 روانه بازار فروش می کند و پشتیبانی از پورت تایپ سی بدون شک یک خبر بسیار خوب برای کاربران این برند محسوب می شود اگرچه این موبایل از نسخه دوم شارژ سریع استفاده می کند اما برای یک میان رده عالی خواهد بود

نظر شما در مورد این دوربین برای میان رده سامسونگ چیست؟ آیا می تواند رقیب مناسبی برای هوآوی و پرچمدارانش در نظر گرفته شود؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها