موبایل میت 20 لایت هوآوی چه تفاوت هایی با پرفروش ترین میان رده سال گذشته دارد؟

0
830
موبایل میت 20 لایت هوآوی چه تفاوت هایی با پرفروش ترین میان رده سال گذشته دارد؟

موبایل میت 20 لایت هوآوی چه تفاوت هایی با پرفروش ترین میان رده سال گذشته دارد؟کالاسودا- موبایل میت 20 لایت هوآوی یکی از گوشی های هوشمندی است که به صورت رسمی وارد بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با پشتوانه قدرتمند و فروش بالای میت 10 لایت به زودی وارد بازار ایران نیز می شود و با توجه به شرایط موجود یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند بازار ایران نیز خواهد بود. حال قصد داریم به بررسی تفاوت های موبایل میت 20 لایت هوآوی با نسخه قبلی این گوشی موبایل بپردازیم:

صفحه نمایش

میت 10 لایت با تمام ویژگی های مثبتی که در بخش صفحه نمایش داشت. روشنایی کمتر این گوشی هوشمند در مقایسه با میان رده های موجود در بازار کمی کاربران را آزرده می کرد که به نظر این مشکل در نسخه جدید برطرف شده باشد. موبایل میت 20 لایت هوآوی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و بریدگی صفحه نمایش روانه بازار فروش می شود که در این بخش میت 10 لایت صفحه نمایش 5.9 اینچی داشت.البته از نظر ابعاد تفاوت خاصی احساس نمی شود زیرا حاشیه های بالایی کاملا از بین رفته است.

پردازنده ؛ کایرین 659 بازنشسته شد

هوآوی سال گذشته در بیشتر میان رده های خود از پردازنده کایرین 659 استفاده کرد. این پردازنده موفق تاثیربسیار زیادی در فروش بالای این میان رده داشت. حال هوآوی در این نسخه از کایرین 710 استفاده کرده است، پردازنده ای که بدون شک شرایط خاصی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. در کنار این پردازنده هر دو گوشی هوشمند با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی عرضه می شود، البته موبایل میت 20 لایت هوآوی دارای نسخه شش گیگابایتی نیز خواهد بود.

موبایل میت 20 لایت هوآوی چه تفاوت هایی با پرفروش ترین میان رده سال گذشته دارد؟

دوربین ؛ قدرتمند تر از همیشه

بخش دوربین میت 20 لایت بر پایه اهمیت بیشتر دوربین سلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. موبایل میت 20 لایت هوآوی دارای چهار لنز است. این گوشی هوشمند دارای دو لنز 20 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دو لنز 24 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. این لنز ها تصاویر با زاویه دید بیشتری در مقایسه با لنز های 16 و 2 مگاپیکسلی دوربین اصلی و 13 و 2 مگاپیکسلی دوربین سلفی میت 10 لایت قرار می دهد.

باتری

هوآوی در سال های اخیر نشان داده که علاقه ای تنها برای به روز رسانی نسخه قبلی ندارد و معمولا تمام ویژگی های را ارتقا می دهد. موبایل میت 20 لایت هوآوی دارای یک باتری 3750 میلی آمپری است که در مقایسه با نسخه میت 10 لایت پیشرفت بسیار خوبی داشته است. لازم به ذکر است که میت 10 لایت با باتری 3340 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها