موبایل های نوستالژیک ۳۳۱۰  با اینترنت ۴G  دست دوستی می دهند

0
801
موبایل های نوستالژیک 3310  با اینترنت 4G  دست دوستی می دهند|کالاسودا

موبایل های نوستالژیک 3310  با اینترنت 4G  دست دوستی می دهند|کالاسوداکالاسودا_قرار است به زودی موبایل های نوستالژیک ۳۳۱۰ نوکیا با قدرت اتصال قدرتمند اینترنت روانه بازار شوند . این  اتفاق را می توان یک خلاقیت جالب توجه  از سوی شرکت نوکیا ارزیابی کرد.

این روزها که بازار چشم و همچشمی و خرید نسخه های جدید از انواع موبایل داغ شده، برای بسیاری از افراد  نوستالژیک نیز بسیار مهم است که از نسخه های جدید موبایل استفاده کنند.

موبایل های هوشمندی که هریک نسبت به دیگری مزایایی دارند و در نتیجه ، انتخاب بین آن ها بسیار سخت است . اما در این میان خرید یک نوع موبایل که چندان قدیمی نیست ولی نسبت به نسخه های قدیمی تر حاوی به روز رسانی هایی است، نیز می تواند جالب باشد .

ایده ای که نوکیا اخیرا از آن رونمایی کرده است ، شامل موبایل ۳۳۱۰، است که قرار است به شبکه اینترنت ۴G  متصل شود و می توان نسخه های ساده اپلیکیشن پیام رسان را روی آن فعال کرد.

نسخه های پیشین ۳۳۱۰ از اینترنت نسل ۲ و ۳ پشتیبانی می کردند،اما نسخه جدید با کمک اینترنت  ۴Gنسخه ای از اپلیکیشن های پیام رسان مانند واتس اپ را فعال می کند.

نسخه جدید  این موبایل ۶۷ دلار قیمت دارد و شرکت سازنده تضمین کرده این نسخه از انواع اپلیکیشن های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند.

اکنون باید دید این ترفند تا چه حد در دل مخاطبان جای باز می کند و آیا می توان امیدوار بود با کمک این اینترنت فروش موبایل های مدل ۳۳۱۰ نیز بالاتر از حد نرمال رفته و پیشرفت کند یا خیر . نظر شما چیست ؟ آیا اینترنت نسل چهارم می تواند ناجی محصول قدیمی نوکیا شود ؟