گوشی موبایل هواوی پی اسمارت پلاس 2019 با دوربین سه گانه رونمایی شد

0
390
گوشی موبایل هواوی پی اسمارت پلاس 2019 با دوربین سه گانه رونمایی شد

گوشی موبایل هواوی پی اسمارت پلاس 2019 به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار فروش می شود، هنوز اخباری در مورد زمان عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

هواوی پی اسمارت پلاس 2019 شباهت های بسیاری به نسخه عادی این گوشی هوشمند دارد و بیشترین تغییرات در بخش دوربین است، این گوشی هوشمند با دوربین سه گانه روانه بازار فروش می شود.این گوشی هوشمند در بازار جهانی با نام های مختلفی روانه بازار فروش می شود و اینجوی 9 اس در بازار چین همین گوشی هوشمند است و به نظر می رسد در برخی از بازار ها در کنار سری نوا قرار می گیرد.

هواوی پی اسمارت پلاس 2019 دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پردازنده ی کایرین 710 در اختیار کاربران قرار می گیرد. هواوی از رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می برد. باتری 3400 میلی آمپری دیگر ویژگی این گوشی هوشمند میان رده است اما همان طور که بیان شد این گوشی هوشمند در بخش دوربین تغییرات بسیار خوبی داشته است.

گوشی موبایل هواوی پی اسمارت پلاس 2019 دارای چه لنز هایی است؟

میان رده جدید هواوی دارای دوربین سه گانه است، لنز های 24، 16 و 2 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند، سنسور های زاویه دید عریض و عمق تصویر در کنار لنز اصلی به نظر می رسد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده در اختیار کاربران قرار گیرد.. این دوربین عکاسی از هوش مصنوعی بهره می برد و در تاریکی تصاویر جالب توجهی را برای کاربران فراهم می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها